Μια νέα καμπάνια με τίτλο «Το Σινεμά σε Περιμένει» συνοδεύει αυτές τις μέρες το άνοιγμα των θερινών κινηματογράφων (την 1η Ιουνίου), και έχει ήδη προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση στην digital κοινότητα και στους κινηματογραφικούς κύκλους.

Με ιδιαίτερο χιούμορ, όπως εκείνες οι απρόσμενες σινεματικές εμπειρίες και με μπόλικη δημιουργικότητα, όλοι οι φορείς της Ελληνικής κινηματογραφίας ενωμένοι, πήραν την πρωτοβουλία να θυμίσουν στο κοινό ότι οι θερινοί κινηματογράφοι ανοίγουν και θα είναι κοντά τους με νέες και παλιότερες ταινίες, έχοντας φυσικά λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να κάνουν αυτή την εμπειρία όσο πιο ασφαλή γίνεται για όλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε το βίντεο:

 

Η Ένωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδος (ΕΔΙΚΤΕ), ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (ΣΑΠΟΕ), η Ένωση Σκηνοθετών, Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ), η Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου (ΠΕΑΚ), η Κινηματογραφική Ένωση Βορείου Ελλάδας (ΚΕΒΕ), η Ένωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ (ΕΕΝ) και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου(ΕΑΚ) είναι οι φορείς που συμπαρατάχθηκαν για να υπάρξει μια νέα σελίδα στη καινούργια εποχή της κινηματογραφικής αίθουσας, με την υποστήριξη του AthensFilmOffice του Δήμου Αθηναίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Λίγα λόγια για την καμπάνια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινηματογράφος δεν μπορεί ουσιαστικά να υπάρξει χωρίς θεατές. Είναι εκείνοι που θα αποτελέσουν το βασικό συστατικό για να επαναλειτουργήσουν ομαλά φέτος οι αίθουσες, με νέες πολυαναμενόμενες ταινίες και κλασικές επανεκδόσεις. Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, WastedYouth, BankBang), και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).

Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καθώς και digital υλικά.

Λίγα λόγια για τη νέα πραγματικότητα της κινηματογραφίας στην Ελλάδα

Σε αυτή τη νέα εποχή που διανύουμε, πέρα από τις συνεχείς προσπάθειες του κλάδου και την αδιαμφισβήτητη αγάπη του κοινού, απαραίτητο είναι να υπάρξουν άμεσα από την πλευρά του Κράτους εξειδικευμένα μέτρα στήριξης και επιδότησης που θα επιτρέψουν σε αιθουσάρχες, διανομείς, δημιουργούς, τεχνικούς, ηθοποιούς και παραγωγούς να αποτελέσουν μέρος ενός ουσιαστικού κινηματογραφικού σκηνικού, που θα υπάρχει την «επόμενη ημέρα». Ο συγκεκριμένος κλάδος Πολιτισμού χωρίς αυτά, κινδυνεύει να βάλει τίτλους τέλους…

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης