Η μόδα πάντα βρίσκεται στο επίκεντρο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, αλλά εφέτος η ταινία εικονικής πραγματικότητας «X-Ray Fashion» του Φραντσέσκο Καροτσίνι στρέφει το βλέμμα των θεατών από το κόκκινο χαλί στα λάθη που γίνονται στον κλάδο. «Δεν είναι μια καταγγελία για τη μόδα, αλλά είναι μια σκληρή αποκάλυψη για τις επιπτώσεις ορισμένων πλευρών της, όπως η γρήγορη μόδα για παράδειγμα, στο περιβάλλον και στους ανθρώπους, σε εκείνους που εργάζονται σε χώρες του Τρίτου Κόσμου», δήλωσε ο Καροτσίνι στο WWD εν όψει της πρεμιέρας της ταινίας στη Βενετία το Σαββατοκύριακο.
Βασισμένη σε μια ιδέα της ολλανδικής εταιρείας MANND, η ταινία που σκηνοθέτησε ο Καροτσίνι, παραγωγής σε συνεργασία με την Vulcan Productions του Πολ Άλεν με την υποστήριξη της Alcantara, της Connect4Climate και του ομίλου της Παγκόσμιας Τράπεζας, εστιάζει επίσης στις επιπτώσεις της μόδας στην κλιματική αλλαγή και σε άλλους βιώσιμους αναπτυξιακούς στόχους.
Ο φωτογράφος μόδας και σκηνοθέτης, ο οποίος παντρεύτηκε την κόρη της διευθύντριας του περιοδικού Vogue και καλλιτεχνικής διευθύντριας του Conde Nast, Άννα Γουίντουρ, Μπι Σάφερ τον Ιούλιο, έκανε το μεγάλο του ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2016 με την ταινία «Franca: Chaos and Creation», ένα ντοκιμαντέρ για τη μητέρα του Φράνκα Σοτζάνι, εκλιπούσα διευθύντρια της Vogue Italia.
Η βιομηχανία της μόδας είναι υπεύθυνη για το 20% των παγκόσμιων λυμάτων και το 10% των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα. Επιπλέον, συνδέεται με παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων επικίνδυνων συνθηκών εργασίας, υπερωριών και περιπτώσεων σύγχρονης δουλείας.