Ο Σεθ Ρόγκεν ήταν ιδιαίτερα σκληρός με τους κριτικούς κινηματογράφου κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για την ψυχική υγεία και την αυτοαμφισβήτηση στο podcast «Diary of a CEO». Ο κωμικός είπε στον οικοδεσπότη Στίβεν Μπάρτλετ ότι οι αρνητικές κριτικές από τους κριτικούς «πληγώνουν πολύ τους πάντες».
«Νομίζω ότι αν οι περισσότεροι κριτικοί ήξεραν πόσο πληγώνει τους ανθρώπους που έφτιαξαν τα έργα για τα οποία γράφουν, θα το σκέφτονταν δεύτερη φορά πριν γράψουν», είπε ο Ρόγκεν. «Είναι καταστροφικό. Ξέρω ανθρώπους που δεν έχουν συνέλθει ποτέ μετά από αυτό… Είναι πολύ προσωπικό… Είναι καταστροφικό όταν σου λένε θεσμικά ότι η προσωπική σου έκφραση ήταν κακή, και αυτό είναι κάτι που οι άνθρωποι κουβαλούν μαζί τους, κυριολεκτικά, ολόκληρη τη ζωή τους και καταλαβαίνω γιατί. Είναι χάλια».
Ο Μπάρτλετ έφερε ως παράδειγμα την κωμωδία υπερηρώων του Μισέλ Γκόντρι του 2011 «The Green Hornet», στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Ρόγκεν, ως ο ομώνυμος ήρωας δίπλα στον Τζέι Τσου και την Κάμερον Ντίαζ. Η ταινία κατακεραυνώθηκε από τους κριτικούς, κερδίζοντας 44% στο Rotten Tomatoes. Ο Ρότζερ Ίμπερτ έδωσε στο «Green Hornet» ένα αστέρι και το χαρακτήρισε «μια σχεδόν ανυπόφορη ταινία που δεν έχει τίποτα να πει», ενώ η εφημερίδα «The Guardian» έγραψε ότι «σχεδόν τα πάντα στην ταινία είναι απογοητευτικά».
«Για το “Green Hornet”, οι κριτικές ήταν πολύ κακές», είπε ο ηθοποιός. «Ο κόσμος το μισούσε. Ο κόσμος χαιρόταν που το αντιπαθούσε πολύ. Αλλά άνοιξε με περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια, που ήταν το καλύτερο [εισπρακτικά] Σαββατοκύριακο μέχρι εκείνη τη στιγμή. Τα πήγε αρκετά καλά. Αυτό είναι που είναι ωραίο μερικές φορές».
Ο Ρόγκεν είπε ότι ήταν «πιο επώδυνο» να υπομείνει τις αρνητικές κριτικές για τη διαβόητη κωμωδία του 2014 «The Interview» επειδή «οι άνθρωποι χαιρόντουσαν να μιλούν γι’ αυτό και να αναρωτιούνται τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί που έκαναν μια τέτοια ταινία».
«…[Το “Green Hornet”] Δεν ήταν τόσο δημιουργική αποτυχία από μέρους μας, αλλά εννοιολογική αποτυχία. Με το “The Interview”, οι άνθρωποι μας αντιμετώπισαν σαν να αποτύχαμε δημιουργικά και αυτό ήταν χειρότερο».
Ο Ρόγκεν κέρδισε πρόσφατα λαμπρές κριτικές για το «The Fabelmans» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, το οποίο είναι υποψήφιο για Όσκαρ καλύτερης ταινίας.