Ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ «Leaving Neverland», Νταν Ριντ απάντησε στις έντονες αντιδράσεις της οικογένειας του Μάικλ Τζάκσον, η οποία χαρακτήρισε την ταινία «δημόσιο λιντσάρισμα».

«Το ”Leaving Neverland” δεν είναι ντοκιμαντέρ, είναι το είδος της δολοφονίας από τα tabloid που υπέμενε ο Μάικλ Τζάκσον στη ζωή και τώρα στον θάνατο», ανέφερε η οικογένεια του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ντοκιμαντέρ έκανε ντεμπούτο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Σάντανς (Sundance Film Festival) την περασμένη εβδομάδα και επικεντρώνεται στον Γουέιντ Ρόμπσον και τον Τζέιμς Σέιφτσακ, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι κακοποιήθηκαν σεξουαλικά από το είδωλο της ποπ όταν ήταν παιδιά.

Μετά την προβολή της ταινίας την περασμένη Παρασκευή, το ίδρυμα που διαχειρίζεται την περιουσία του Μάικλ Τζάκσον τη περιέγραψε ως «δημόσιο λιντσάρισμα» και ισχυρίστηκε ότι ο εκλιπών τραγουδιστής δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, ο σκηνοθέτης Νταν Ριντ απάντησε ευθέως στους ισχυρισμούς τους.

«Πρόκειται για ένα τετράωρο ντοκιμαντέρ από έμπειρο σκηνοθέτη με μακρά ιστορία στην έρευνα και την αφήγηση σύνθετων ιστοριών και αυτή είναι μια σύνθετη ιστορία» δήλωσε ο Ριντ στο «The Hollywood Reporter».

Ο Νταν Ριντ τόνισε ότι η οικογένεια του Μάικλ Τζάκσον δεν διατύπωσε «ουσιαστική κριτική στην ταινία» και «προφανώς δεν έχουν δει το ντοκιμαντέρ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Θα έλεγα ότι πέρα από κάθε αμφιβολία είναι ένα ντοκιμαντέρ. Όποιος έχει γνώση αυτού του είδους θα αναγνώριζε ένα ντοκιμαντέρ. Ένα έργο τεσσάρων ωρών, είναι αυτό τάμπλοιντ; Δεν χαρακτήρισα καθόλου τον Τζάκσον στην ταινία – νομίζω ότι αν το παρακολουθήσετε θα έχετε παρατηρήσει ότι είναι μια ιστορία για αυτές τις δύο οικογένειες και ο Τζάκσον είναι ένα στοιχείο αυτής της ιστορίας» επισήμανε.

«Αλλά δεν προσπαθώ να τον χαρακτηρίσω καθόλου. Δεν σχολιάζω τον Τζάκσον. Δεν είναι μια ταινία για τον Μάικλ… Η ταινία είναι μια καταγραφή σεξουαλικής κακοποίησης, πώς συμβαίνει η σεξουαλική κακοποίηση και πώς οι συνέπειες βγαίνουν αργότερα στη ζωή».

«Η ταινία παίρνει αβάσιμους ισχυρισμούς που υποτίθεται ότι συνέβησαν πριν από 20 χρόνια και τους αντιμετωπίζει ως γεγονός» τονίζεται στην ανακοίνωση του ιδρύματος που διαχειρίζεται την περιουσία του Μάικλ Τζάκσον. «Αυτοί οι ισχυρισμοί ήταν η βάση των αγωγών που κατατέθηκαν από αυτούς τους δύο ψεύτες, οι οποίοι τελικά απορρίφθηκαν από έναν δικαστή».

Απαντώντας άμεσα στην οικογένεια του Τζάκσον, ο Ριντ χαρακτήρισε τον τραγουδιστή ως «πολύτιμο αγαθό».

«Έχουν ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο για να προστατεύσουν» σημείωσε ο δημιουργός του ντοκιμαντέρ.

«Κάθε φορά που ακούγεται ένα τραγούδι, μία ταμειακή μηχανή ακούγεται. Δεν με εκπλήσσει ότι έκαναν μάχες για την υπεράσπιση της περιουσίας τους» πρόσθεσε.

Υποστηρίζοντας τόσο τους Ρόμπσον και Σέιφτσακ ο Νταν Ριντ εξήγησε: «Ο Γουέιντ και ο Τζέιμς δεν πληρώθηκαν με κανέναν τρόπο, άμεσα ή έμμεσα. Η οικογένεια δεν έκανε απογραφή. Δεν υπήρξε τίποτα. Καμία αποζημίωση υπό οποιαδήποτε μορφή. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να αποκατασταθεί».

«Η εποχή #MeToo ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας και υπήρξε μια τεράστια αλλαγή στο πώς αντιμετωπίζουμε τα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης και ελπίζω ότι αυτή η ταινία θα εμβαθύνει σε αυτό και θα το διευρύνει σε αγόρια και άνδρες, παιδιά θύματα σεξουαλικής κακοποίησης. Επίσης, ελπίζω ότι θα ενημερώσει τους ανθρώπους για το πώς συμβαίνει η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών».

Εν τω μεταξύ, ο ανιψιός του Μάικλ Τζάκσον, Ταζ Τζάκσον ξεκίνησε πρόσφατα εκστρατεία για να συγκεντρώσει χρήματα για το δικό του ντοκιμαντέρ που θα αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς εναντίον του αστέρα της ποπ.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης