Το 61o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (και το πρώτο υβριδικό φεστιβάλ -ειδικά διαμορφωμένο για τη δυστοπική εποχή του κορωνοϊού) με προβολές και δράσεις σε αίθουσες, στο διαδίκτυο και στον δημόσιο χώρο, θα πραγματοποιηθεί εφέτος από τις 5 έως 15 Νοεμβρίου.

Η προετοιμασία του συνεχίζεται, η σαφής μορφή και τρόπος λειτουργίας του (αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή, σε ηλεκτρονική και παράλληλα διά ζώσης προβολές στις αίθουσες με περιορισμένο κοινό, με τιμώμενους και προσκεκλημένους -με φυσική ή «ηλεκτρονική» παρουσία στη Θεσσαλονίκη κ.ά) δεν έχει ακόμη διαμορφωθεί, τα πολύχρωμα poster του όμως είναι ήδη έτοιμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις αφίσες που σχεδιάστηκαν, η πυξίδα που υπάρχει είναι χρωματιστή, αλλά μάλλον …χαλασμένη. Δεν έχει κατεύθυνση. Είναι αυτή που αναζητούν, με «υλικό» τις κινηματογραφικές ταινίες, οι διοργανωτές του φεστιβάλ και οι παραγωγοί ανά τον κόσμο.

Σύμφωνα με το σκεπτικό των αφισών: «Μια πυξίδα, πολλά χρώματα, καμία κατεύθυνση. Επιστρέφουμε στα βασικά, στις σταθερές που χάσαμε τον τελευταίο καιρό. Επικαλούμαστε τον παιδικό μας εαυτό που μας θυμίζει τη μεγαλύτερη εσωτερική μας ανάγκη για μια εποχή πιο ξέγνοιαστη. Αναζητούμε νέο πλοηγό για το σινεμά. Οι ταινίες δείχνουν ζωτικά σημεία του ανθρώπινου ορίζοντα, δείχνουν όσα μας φέρνουν πραγματικά κοντά. Μας προτείνουν καινούριους τρόπους να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από κινηματογραφικές στιγμές, μέσα από τη διαρκώς εναλλασσόμενη εμπειρία της θέασης, καθώς βρισκόμαστε σε συνεχή αναζήτηση προσανατολισμού για το αύριο».

Τα poster του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης υπογράφει ο Βάσκος illustrator και animator Λουίς Μαθόν, ο οποίος έχει γεννηθεί στο Γκέτσο, στη Χώρα των Βάσκων και ζει στη Βαρκελώνη. Η δουλειά του είναι γεμάτη χρώματα και κίνηση. Για τα έργα του χρησιμοποιεί τόσο ψηφιακά μέσα, όσο και σχεδίαση στο χέρι. Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ξένα μέσα ενημέρωσης (The New York Times, The New Yorker, Vogue), καθώς και με το βρετανικό κινηματογραφικό περιοδικό Little White Lies, το οποίο συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των διοργανωτών του 61ου Φεστιβαλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: «Αυτή τη στιγμή χτίζουμε ένα υβριδικό μοντέλο για προβολές και δράσεις σε αίθουσες, στο διαδίκτυο και στο δημόσιο χώρο. Σε δύο εβδομάδες θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το υβριδικό φετινό Φεστιβάλ».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης