Το μήνυμα ότι το στυλ δεν έχει ηλικιακά εμπόδια στέλνει η μικρού μήκους ταινία για την προώθηση της συλλογής φθινόπωρο 2019 του Γκεράρντο Φελόνι για τη γαλλική υποδηματοποιία Roger Vivier.
Ο διευθυντής δημιουργικού του Roger Vivier «επιστράτευσε» τη σταρ του Χόλιγουντ Σούζαν Σαράντον και την ανερχόμενη ηθοποιό και μοντέλο, Άννα Σοφία Ρομπ για να πρωταγωνιστήσουν στο μικρού μήκους διαφημιστικό που προβάλλεται στους λογαριασμούς του οίκου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Tuna the Dog, ο σκύλος που έχει 2 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram επίσης εμφανίζεται στην ταινία.
Εμπνευσμένη από την καλτ ταινία του 1965 του Ιταλού σκηνοθέτη Αντόνιο Πιετραντζέλι «Lo la conoscevo bene» η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας επίδοξης ηθοποιού, που υποδύεται η Ρομπ, η οποία μετακομίζει στην πόλη για να διδαχθεί το στυλ από την – εμμονική με τα υποδήματα – καθηγήτρια δράματος, Σούζαν Σαράντον.
«Η σχέση μεταξύ διαφορετικών γενεών είναι κάτι για το οποίο πάντα ενδιαφερόμουν» ανέφερε ο Φελόνι, σύμφωνα με το WWD. «Ήθελα να ασχοληθώ με το θέμα σε αυτή τη μικρού μήκους ταινία για τον Roger Vivier» πρόσθεσε.
«Νομίζω ότι είναι σημαντικό να δείξουμε ποια είναι η γυναίκα Roger Vivier. Η Σούζαν Σαράντον και η Άννα Σοφία Ρομπ αποτυπώνουν τέλεια το όραμά μου για τις γυναίκες Vivier … τις επέλεξα επειδή ήθελα να δείξω μια παιχνιδιάρικη ανταλλαγή μεταξύ των δύο γενεών» υπογράμμισε.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ