Η πρώτη έφοδος του Λούκα Γκουαντανίνο στο τοπίο των τηλεοπτικών σειρών, η σειρά οκτώ επεισοδίων «We Are Who We Are», είναι μια ιστορία ενηλικίωσης μιας ομάδας εφήβων που τα βγάζουν πέρα με μια αμερικανική στρατιωτική βάση στην Ιταλία. Παρακολουθούμε αυτούς τους εφήβους να κινούνται ανάμεσα στις πολυπλοκότητες που συνοδεύουν την ταυτότητα, τη σεξουαλικότητα και τη θυελλώδη δυναμική των οικογενειακών σχέσεων. Διοικητής της βάσης είναι η Σάρα Ουίλσον την οποία υποδύεται η Κλοέ Σεβινί (όλως τυχαίως, η Σεβινί είχε κάνει ντεμπούτο στην ταινία του 1995 «Kids» του Λάρι Κλάρκ).

Και η ηθοποιός και εμβληματική φιγούρα του στυλ μίλησε – μέσω Facetime, από το διαμέρισμά της στο Μανχάταν όπου είναι «έγκλειστη» μαζί με τον σύντροφό της, τον γκαλερίστα Σίνισα Μάρκοβιτς και το μωράκι τους τον Βάνια – στο Dazed για την εμπειρία της στη σειρά και για τη μητρότητα (στα γυρίσματα, ήταν έγκυος).

Δείτε το βίντεο:

 

 

 Δήλωσε ότι αυτό που την ενθουσίαζε περισσότερο στην προοπτική να συμμετάσχει στη σειρά ήταν ότι προσέβλεπε «να είναι γύρω από τον Λούκα (Γκουαντανίνο), να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει και να μαθαίνει από αυτόν». «Και ήμουν στ’ αλήθεια ενθουσιασμένη με τον Τζακ (τον ηθοποιό Jack Dylan Grazer, ο οποίος υποδύεται τον 16χρονο Φρέιζερ), επειδή είχα δει πριν κάποιες από τις ερμηνείες του και είναι ένα τόσο νέο ταλέντο. Έχει τόση ενέργεια και το επίπεδο επαγγελματισμού του πραγματικά βοήθησε τα άλλα παιδιά» πρόσθεσε.

 

Για τον Γκουαντανίνο είπε ότι είναι «σαν ένας  ρομαντικός, προβοκάτορας. Έχει αυτή την πραγματικά αιχμηρή αίσθηση του χιούμορ και του αρέσει τόσο πολύ το φλερτ – όλα τα πράγματα που προτιμώ. Αν μπορούσα, θα τον παντρευόμουν. Είναι τέτοιος γόης που δεν παραξενεύει κανέναν το ότι είναι τόσο επιτυχημένος. Το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να “λιάζεσαι” υπό την ενέργειά του και να είσαι γύρω του όσο το δυνατόν περισσότερο».

Στα γυρίσματα, το συνεργείο δεν ήξερε ότι η Σεβινί ήταν έγκυος. «Αλλά προς το τέλος, έπρεπε να κάνω ένα γύρισμα γυμνή. Εκείνη τη στιγμή ήταν προφανές ότι ήμουν έγκυος, άρα έπρεπε να το πω στον Λούκα και να προσπαθήσει να βρει τρόπο πώς να κάνει το γύρισμα…»

 Τόνισε ότι από το ξεκίνημα της πανδημίας η προσέγγισή της στη μόδα έχει αλλάξει. «Με γοητεύει συχνά η ιστορία ενός εμπορικού σήματος που πουλάει και τώρα μου φαίνονται όλα λίγο αδιάφορα και πιο υπερβολικά. Άρα, πιστεύω ότι αλλάζει ο τρόπος που κοιτάζω τα πράγματα και ότι αλλάζει αυτό που νιώθω ότι μου αρέσει ή ότι χρειάζομαι. Εννοώ ότι εξακολουθώ να θέλω να δείχνω όμορφη. Επίσης έχω να χειριστώ ένα διαφορετικό σώμα από αυτό που είχα. Αλλά ναι, νομίζω ότι η επιθυμία μου για κάθε είδους υλικά αγαθά μειώνεται» εξήγησε.