Η Ανώτερη Δραματική Σχολή Αθηνών-«Γ. Θεοδοσιάδης» ανακοινώνει, στο πλαίσιο διεξαγωγής σειράς σεμιναρίων, σεμιναριακό κύκλο για σκηνογραφία και ενδυματολογία από τον Γιάννη Μετζικώφ. Στόχος του επαγγελματικού αυτού σεμιναρίου είναι η θεωρητική και εφαρμοσμένη έκφρασή της σκηνικής «όψης» σε διεθνές επίπεδο.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τη γνώση και την εμπειρία της θεωρητικής και κατασκευαστικής διαδικασίας μέσα από το πλαίσιο που ορίζεται από το κείμενο και το σκηνοθετικό όραμα.

Έτσι, θα προχωρήσουν στην δυνατόν βαθύτερη έρευνα και ανάλυση για τα σημαίνοντα, τη μαγεία, αλλά και για τη δυναμική των εικαστικών του θεάτρου.

Μεταξύ άλλων, το σεμινάριο αποσκοπεί στο:

Να περιπλανηθεί, αρχικά, στη μαγεία της θεατρικής εικόνας.

Να μιλήσει για το θεατρικό κοστούμι και το προσωπείο, για μόδες όλων των εποχών, αλλά και για την ιδιαίτερη επεξεργασία που τις μετουσιώνει και τις μετονομάζει σε θεατρικά ενδύματα.

Να αναδείξει την μαγεία της λεπτομέρειας, τη σημαντικότητα των χρωμάτων και τη σπουδαιότητα των φωτισμών κάθε παράστασης.

Να αναλύσει την δομή, τη λειτουργία και την κατασκευαστική αξία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου.

«Καμιά άλλη τέχνη δεν είναι τόσο κοντά, τόσο παράλληλα κοντά και καμιά δε συμπορεύεται με την ανθρώπινη ζωή τόσο απόλυτα, όσο η τέχνη του θεάτρου». Γιάννης Μετζικώφ

 

Έναρξη Νέου κύκλου σεμιναρίου: Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024 και κάθε Σάββατο 11:00 – 13:00

Το Σεμινάριο θα ολοκληρωθεί σε 12 εβδομαδιαίες συναντήσεις.

Διάρκεια κάθε συνάντησης: 2 ώρες

Ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος.

Θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης

Πληροφορίες: Ανώτερη Δραματική Σχολή Αθηνών-«Γ. Θεοδοσιάδης» – τηλ.2103235592, info@athensdrama.gr,

https://www.athensdrama.gr/el/node/54

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στο αμφιθέατρο της σχολής, Γ’ Σεπτεμβρίου 63, Αθήνα.

Η Ανώτερη Δραματική Σχολή Αθηνών-«Γ. Θεοδοσιάδης» ανακοινώνει σεμιναριακό κύκλο για σκηνογραφία και ενδυματολογία από τον Γιάννη Μετζικώφ. Στόχος του επαγγελματικού αυτού σεμιναρίου είναι η θεωρητική και εφαρμοσμένη έκφρασή της σκηνικής «όψης» σε διεθνές επίπεδο.