Μία στις τέσσερις γυναίκες παρενοχλείται στο διαδίκτυο για την εμφάνισή της και 115 εκατομμύρια φωτογραφίες διαγράφονται κάθε χρόνο λόγω εκφοβισμού (cyberbullying).
Το 57% των γυναικών που έχουν πέσει θύματα εκφοβισμού δεν λένε σε κανέναν για τις εμπειρίες τους και το 46% των νέων γυναικών αυτό-τραυματίζονται ή βιώνουν διατροφικά προβλήματα μετά την κριτική ή την αποδοκιμασία στο διαδίκτυο για την εμφάνισή τους.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα που διεξήχθη με πρωτοβουλία του brand προϊόντων μακιγιάζ Rimmel, στην οποία συμμετείχαν 11.000 γυναίκες ηλικίας 16-25 ετών απ’ όλο τον κόσμο.
Το Rimmel London ξεκίνησε ψηφιακή εκστρατεία κατά του εκφοβισμού στο διαδίκτυο με την υποστήριξη της Κάρα Ντελεβίν, της Ρίτα Όρα και του ιδρύματος The Cybersmile Foundation.
To brand που ανήκει στην πολυεθνική Coty στηρίζει τον σκοπό, καθώς έχει βρεθεί αντιμέτωπο με το φαινόμενο του bullying στο διαδίκτυο. Σε συνέντευξή του στο περιθώριο παρουσίασης της εκστρατείας, ο Μάικλ Μπράις, ο γενικός διευθυντής πωλήσεων των προϊόντων μακιγιάζ στην Coty, υπενθύμισε πρόσφατη διαφήμιση για το μέικ απ Rimmel, στην οποία οι εικόνες των μοντέλων δεν είχαν υποστεί επεξεργασία.