Από την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου λειτουργεί η έκθεση Ζωγραφικής του Νίκου Σεπετζόγλου. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου.

«Με άξονα και αφετηρία ένα θραύσμα με ένα “Ο” ο Ν. Σεπετζόγλου διαχειρίζεται και παρουσιάζει στην πρώτη ατομική του έκθεση, το “θρυμματισμένο” σύνολο της πρόσφατης δουλειάς του. Τα έργα είναι ζωγραφική σε ξύλο δουλεμένα με τσεκούρι και πλαισιώνονται από γλυπτά αντικείμενα στον χώρο ραμμένα από κομμάτια ξύλινης φλούδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τη δημιουργική σκέψη-πράξη στη βίαιη επανατοποθέτηση, η υλική και εννοιακή υπόσταση της “μορφής” αποτυπώνεται στο έργο ως συνεχές συμβάν, ως αλλεπάλληλα περατωμένη επιλογή, ανάγκη και επιθυμία.

Ο χώρος, η εικόνα και το αντικείμενο, μετατρέπονται σε εννοιολογικά εργαλεία. Συγκροτούνται, αποδομούνται και μεταλλάσσονται κατά τη διαδικασία αναζήτησης μορφής, περιεχομένου και συσχετισμού του ίδιου του καλλιτέχνη με το καθημερινό γίγνεσθαι.

Τα έργα συχνά αορίστου μεγέθους, λόγω του θραυσματικού τους χαρακτήρα, στήνουν το πλέγμα μίας ενιαίας εγκατάστασης, σε μία προσπάθεια αναδόμησης και αναδιαχείρισης του υλικού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Νίκος Σεπετζόγλου γεννήθηκε το 1979 στην Αθήνα και σπούδασε στην ΑΣΚΤ της Αθήνας στο Ζ’ εργαστήριο με καθηγητή τον Γιάννη Ψυχοπαίδη. Αυτή την περίοδο ξεκινάει το μεταπτυχιακό του στην κατεύθυνση Σχεδιασμός, χώρος, πολιτισμός της Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ.

Παράλληλα εργάζεται στη σχεδιαστική αποκατάσταση προϊστορικών τοιχογραφιών (Ακρωτήρι Θήρας, Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας). Έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις στην Αθήνα».

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη – Παρασκευή: 12:00 – 20:00            
Σάββατο: 12:00 – 16:00

«Elika Gallery»
Ομήρου 27, 106 72 ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 210 36 18 045
www.elikagallery.com

                                                      
“Υπάρχει, χωρίς αμφιβολία, κάτι το παράδοξο στην ιδέα μιας λογικής
της οποίας οι όροι συνίστανται σε θρύψαλα και θραύσματα,
ίχνη που απέμειναν από ψυχολογικές ή ιστορικές διαδικασίες,
και αποστερημένα, ως ίχνη, κάθε αναγκαιότητας.”

Claude Levi-Strauss, 1977.

                      
                                                  

                                                    
                                       

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης