Ο τηλεοπτικός «Σέρλοκ Χολμς» και κινηματογραφικός «Doctor Strange», o Βρετανός Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, έχει μια εξωφρενικά αστεία πλευρά.

Ως guest star-οικοδεσπότης του Saturday Night Live αυτής της εβδομάδας, o 40χρονος Kάμπερμπατς αποφάσισε να κάνει μια παρωδία του εαυτού του αλλά και ενός διαφημιστικού που έγραψε ιστορία το 1984 σε σκηνοθεσία Ρίντλεϊ Σκοτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σποτ προβλήθηκε τότε στο Super Bowl και έγραψε ιστορία, ενώ προοιωνίστηκε την επανάσταση των Macintosh στα 80’s.

Στην παρωδία του φουτουριστικού διαφημιστικού σποτ της Apple ο Κάμπερμπατς, ως ένας νέος Τζέιμς Μποντ με… σωματικές ανάγκες, συγκλονίζει τους κοινούς ανθρώπους που κάθονται στην τουαλέτα με έναν εντελώς βαρετό, άβολο, αντιαισθητικό τρόπο.

Η επαναστατική λεκάνη Koohl του Κάμπερμπατς έχει τον σωστό βιομηχανικό σχεδιασμό για να μπορεί να ανακουφίζεται κάποιος χωρίς να χάνει στο ελάχιστο το στιλ και το σεξαπίλ του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η λεκάνη είναι τόσο ρηξικέλευθη, που θα αλλάξει τις συνήθειές μας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο οι Macintosh άλλαξαν τις συνήθειες των οικιακών χρηστών τεχνολογίας κάποιες δεκαετίες πριν, επιμένουν οι σεναριογράφοι του σκετς.

Δείτε το βίντεο: 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης