Όταν η υπόθεση ξέσπασε, ο Κουέντιν Ταραντίνο είχε κάνει λόγο για «αποκαλύψεις». Ο 54χρονος σκηνοθέτης και στενός φίλος του Χάρβεϊ Γουάινστιν παραδέχτηκε, ότι γνώριζε εδώ και πολύ καιρό τη συμπεριφορά του κινηματογραφικού παραγωγού που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση και βιασμούς από σχεδόν 40 γυναίκες ηθοποιούς.

Η αστυνομία του Λος Άντζελες επιβεβαίωσε επίσης χθες ότι διενεργεί έρευνα σε βάρος του 65χρονου μεγιστάνα για μια σεξουαλική επίθεση που χρονολογείται το 2013, ενώ δύο έρευνες διεξάγονται στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αντίδραση του Ταραντίνο, ενός από τους διασημότερους σκηνοθέτες του Χόλιγουντ, αναμενόταν με μεγάλο ενδιαφέρον. «Ήξερα αρκετά για να αντιδράσω περισσότερο απ’ ότι έκανα», παραδέχτηκε ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα New York Times.

 «Ήταν περισσότερο από τις συνηθισμένες φήμες, από τα κουτσομπολιά. Δεν ήταν του τύπου “λένε…” Ήξερα ότι είχε κάνει διάφορα τέτοια πράγματα», παραδέχτηκε.

Στα μέσα Οκτωβρίου, μετά τις πρώτες κατηγορίες κατά του Γουάινστιν, ο βραβευμένος κινηματογραφιστής με τον Χρυσό Φοίνικα του Φεστιβάλ των Καννών για την ταινία «Pulp Fiction» ανάρτησε μήνυμα στο Twitter μιλώντας για «αποκαλύψεις που ήρθαν στην επιφάνεια», δήλωσε επίσης «εμβρόντητος και με ραγισμένη την καρδιά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνέντευξη ο Ταραντίνο εξηγεί ωστόσο ότι η Μίρα Σορβίνο, πρώην σύντροφός του, του είχε πει για τις θωπείες του μεγιστάνα χωρίς τη συναίνεσή της. Ο σκηνοθέτης, όπως ο ίδιος ομολόγησε, «έβαλε στην άκρη» το περιστατικό, το οποίο άλλωστε δεν ήταν το μόνο που γνώριζε.

Παραδέχεται επίσης ότι γνώριζε για τον εξωδικαστικό διακανονισμό που υπογράφηκε μεταξύ της ηθοποιού Ρόουζ Μακ Γκάουαν και του Χάρβεϊ Γουάινστιν.

«Θα ήθελα να έχω ενεργήσει υπεύθυνα γι όσα είχα ακούσει. Αν είχα κάνει αυτά που θα έπρεπε να είχα κάνει, τότε θα έπρεπε να μην δουλεύω μαζί του», δήλωσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Κουέντιν Ταραντίνο και ο Χάρβεϊ Γουάινστιν έγραψαν μαζί μερικές από τις ωραιότερες σελίδες του χολιγουντιανού κινηματογράφου της δεκαετίας του 1990 και του 2000.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης