Από τότε που ανέλαβε καθήκοντα καλλιτεχνικού διευθυντή της ανδρικής γραμμής ενδυμάτων στον Dior, ο Κιμ Τζόουνς (Kim Jones) έφερε μία streetwear πτυχή στον γαλλικό οίκο μόδας.

Σχεδίασε τα ρούχα της K-pop μπάντας BTS για την παγκόσμια περιοδεία τους και έκανε τα βραχιόλια για άντρες τάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτήν την περίοδο επιμελήθηκε ένα περιοδικό 248 σελίδων, στο οποίο εξετάζονται θέματα όπως το κίνημα πανκ, τα παιχνίδια, το γυμνό και η queer κουλτούρα.

Συγκεκριμένα, η 19η έκδοση του βελγικού περιοδικού «A Magazine» κυκλοφόρησε με τον Κιμ Τζόουνς σε ρόλο επιμελητή.

Ο γεννημένος στο Χάμερσμιθ του Λονδίνου, σχεδιαστής μόδας ακολουθεί τα βήματα των συνάδελφων του, Σιμόν Ρόσα ( Simone Rocha), Ρικάρντο Τίσι (Riccardo Tisci) και Αλεσάντρο Μικέλε (Alessandro Michele), που επίσης έχουν σχεδιάσει και επιμεληθεί το περιοδικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Τζόουνς εμπνεύστηκε από το αλφάβητο για να συζητήσει με φίλους του, καλλιτέχνες και μέλη της ομάδας δημιουργικού του Dior και να εξερευνήσει εγκόσμια πάθη.

Η ενότητα «Α» φέρει τον τίτλο «Africa» και περιλαμβάνει μια συζήτηση του Τζόουνς με τη Ναόμι Κάμπελ, μεταξύ άλλων για τον Νέλσον Μαντέλα και την πολιτική κατάσταση στην Αφρική και κλείνει με το «Z» της Αμάντα Λιρ (το μηδέν που θα πάρει όποιος δεν διαβάσει το δικό της αλφάβητο). Το «Q» είναι για το «Queer» και παρουσιάζει ένα καλλιτεχνικό αφιέρωμα στον συγγραφέα και αφηγητή Κουέντιν Κρισπ.

Κάθε γράμμα συνοδεύεται από φωτογραφίες, μουσικές λίστες, ποιήματα και πορτρέτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το περιοδικό «A Magazine» κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τις 30 Μαΐου.
 
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης