Ο ντράμερ των Pink Floyd Νικ Μέισον και μαζί του πολλοί καλλιτέχνες συναντήθηκαν έξω από το βρετανικό κοινοβούλιο για να ζητήσουν τη διάσωση των μουσικών σκηνών στη Βρετανία, ενώ και ο Πολ Μακ Κάρτνεϊ εξέφρασε τη στήριξή του στην πρωτοβουλία αυτή.

Οι καλλιτέχνες συναντήθηκαν εκεί για να στηρίξουν το νομοσχέδιο που παρουσίαζε εκείνη την ώρα, την Τετάρτη, ο βουλευτής των Εργατικών Τζον Σπέλαρ, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερη προστασία των μουσικών σκηνών που απειλούνται από έργα κατασκευής ακινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδόν το 35% των μουσικών σκηνών στη Βρετανία έκλεισαν την τελευταία δεκαετία, λόγω της ανάπλασης υποβαθμισμένων περιοχών, των τιμών των ενοικίων και των αλλαγών που συνταράσσουν τη μουσική βιομηχανία.

Στο Λονδίνο, περισσότεροι από τους μισούς από τους 430 χώρους συναυλιών έκλεισαν από το 2007, όπως η θρυλική αίθουσα συναυλιών Astoria που έκλεισε το 2009.

Ένα πραγματικό δράμα για τον Νικ Μέισον. «Τα καλύτερα συγκροτήματα έμαθαν τη δουλειά τους παίζοντας σε μικρές αίθουσες. Εκεί μαθαίνεις τα πάντα: την τεχνική, το παιχνίδι της σκηνής, την αλληλεπίδραση με το κοινό», δήλωσε ο 73χρονος μουσικός που εξέφρασε την υποστήριξή του σε ένα νομοσχέδιο στόχος του οποίου είναι να σταματήσει την επιδημία του κλεισίματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νομοσχέδιο στηρίζει επίσης το πρώην Σκαθάρι Πολ Μακ Κάρτνεϊ. «Αν δεν στηρίξουμε τη μουσική σε αυτό το επίπεδο, τότε το μέλλον της μουσικής στο σύνολό της κινδυνεύει», δήλωσε σε ανακοίνωση.

Οι χώροι αυτοί συμβάλλουν ώστε οι συνοικίες να γίνονται «ελκυστικές», δήλωσε ο βουλευτής στο AFP. «Θέλω να διατηρηθεί αυτή η ζωντάνια», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι το νομοσχέδιό του έχει λάβει την υποστήριξη βουλευτών από όλες τις πλευρές.

Συνολικά, εκατό άνθρωποι συγκεντρώθηκαν την Τετάρτη μπροστά από το Ουέστμινστερ κρατώντας πανό που έγραφαν «Σώστε τη live μουσική’, ανταποκρινόμενοι σε έκκληση της οργάνωσης UK Music, που εκπροσωπεί τα συμφέροντα της βρετανικής μουσικής βιομηχανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Βρετανία, ο τομέας αποφέρει έσοδα 4,5 δισεκατομμυρίων στερλινών ετησίως αλλά το κλείσιμο χώρων συναυλιών εγείρει φόβους όσον αφορά τη διαμόρφωση των μελλοντικών γενιών καλλιτεχνών.

«Αν είστε μουσικός σήμερα, οι πιθανότητες βιοπορισμού και παραγωγής δίσκων είναι ελάχιστες», υπογράμμισε ο τραγουδιστής της φολκ και ακτιβιστής Μπίλι Μπραγκ, αναφέροντας και αυτός ότι έκανε «τα πρώτα του βήματα» σε ένα κλαμπ του Λονδίνου.

 Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης