Διακόσια drones, μια παλάμη που αναδυόταν από ένα ψηφιακό LED δάπεδο, μια ιπτάμενη κίτρινη Φεράρι και άλλα εντυπωσιακά ήταν τα οπτικά τρικ με τα οποία ο Γουίλο Περόν (Willo Perron) «έντυσε» τις συναυλίες στην τελευταία τουρνέ του Καναδού ράπερ Drake.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα γιγάντιο drone σήκωσε μια κίτρινη Φεράρι (όχι αληθινή) στον αέρα (ήταν η πρώτη φορά που ο Γουίλο δοκίμασε κάτι τέτοιο σε κλειστό χώρο). Μια ψηφιακή οθόνη ήταν τοποθετημένη στο δάπεδο πάνω στη σκηνή και προέβαλε βίντεο καθ’ όλη τη διάρκεια της συναυλίας: από έναν τρισδιάστατο σκορπιό σ’ ένα κουτί – έμμεση αναφορά στο «Scorpion», το τελευταίο άλμπουμ του Drake το οποίο κυκλοφόρησε τον περασμένο Ιούνιο – μέχρις ένα επίπεδο από πάγο, στο οποίο με αισθητήρες που παρακολουθούσαν την κίνηση του ράπερ δημιουργούνταν ρωγμές. Διακόσια επιπλέον drones επιστρατεύθηκαν ως επιπρόσθετος φωτισμός και δημιουργούσαν χορογραφημένους σχηματισμούς (ανάμεσα σ’ αυτούς κι ένας τεράστιος περιστρεφόμενος σταυρός). Κάθε τραγούδι στο show συνοδευόταν από βίντεο που είχε ετοιμάσει ο Περόν, από απλά βιντεοκλίπ που έδειχναν λάβα να κοχλάζει μέχρις ένα τρισδιάστατο χέρι να αναδύεται αργά από το δάπεδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παίρνοντας έμπνευση από ένα γήπεδο μπάσκετ, είχαν διατάξει το κοινό στις τέσσερις πλευρές του ορθογώνιου παραλληλεπίδου. «Είναι πολύ καλύτερη εμπειρία για τους θαυμαστές. Είναι μια εμπειρία που επιτρέπει στο κοινό να “βυθιστεί” περισσότερο και αυτό δίνει ένα καλύτερο show» είπε ο Περόν, που έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με τη Nike και τη Ριάνα και έχει σχεδιάσει το στούντιο Yeezy του Κάνιε Γουέστ.

Η τουρνέ «Drake’s Aubrey & The Three Migos» (συμμετείχε το αμερικανικό χιπ-χοπ τρίο Migos) ξεκίνησε στις 12 του περασμένου Αυγούστου και ολοκληρώθηκε τον περασμένο μήνα, στις 18. Τα οπτικά τρικ του Γουίλο Περόν έχουν μείνει ανεξίτηλα γραμμένα στη μνήμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης