Οι εκπαιδευτικές και κοινωνικές δράσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής σε συνεργασία με την πρεσβεία της Ινδονησίας στην Ελλάδα παρουσιάζουν το πρώτο μουσικό σύνολο παραδοσιακής ινδονησιακής μουσικής στην Ελλάδα, την Ορχήστρα Γκαμελάν, σε μια μοναδική συναυλία την Κυριακή 17 Απριλίου στις 20.00 στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός.

Η Ορχήστρα Γκαμελάν θα μας χαρίσει ένα μαγευτικό απόγευμα στην τροπική Ινδονησία ερμηνεύοντας παραδοσιακά κομμάτια της Γκαμελάν μουσικής του νησιού της Ιάβας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μια νέα σύνθεση του Άντη Σκορδή, υπεύθυνου της ορχήστρας, που αναμένεται να δώσει νέα μορφή και ύφος στην παραδοσιακή μουσική της Ινδονησίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη με δελτία εισόδου, τα οποία θα διανέμονται από τις 14 Απριλίου, στις 12.00, αποκλειστικά μέσω της ticket services.

Λίγα λόγια για την Ορχήστρα Γκαμελάν:

Η Ορχήστρα Γκαμελάν, η οποία διέκοψε απότομα τη διαδρομή της λόγω της πανδημίας, συνεχίζει φέτος την περιήγησή της στην παραδοσιακή μουσική της Ιάβας. Με οδηγό τον συνθέτη Άντη Σκορδή αναζητά νέους αρμονικούς κόσμους μέσα από την απρόσμενη συνομιλία της Γκαμελάν μουσικής παράδοσης με ρεπερτόριο σύγχρονης κλασικής μουσικής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συμμετέχουν οι μουσικοί: Ιωάννα Βενετία Κουκοπούλου, Μαρία Μαρκάκη, Ελένη Μπαΐλη, Μαξιμιλιάν Παυλάκης, Ασάνη Λιαπή, Ειρήνη Μωραΐτη, Γιώργος Στενός, Ρεζάρτα Κρούγια, Σταυρούλα Χάντε, Έντζι Κλογκίρι, Ανν-Κριστίν Σωφρονίου, Γιώργος Σταυρίδης.

Λίγα λόγια για τον Άντη Σκορδή:

Ο Άντης Σκορδής γεννήθηκε στην Κύπρο το 1983. Είναι συνθέτης σύγχρονης μουσικής με πλούσια εργογραφία, η οποία περιλαμβάνει όπερες, συμφωνικά έργα, μουσική δωματίου, κομμάτια Γκαμελάν, μουσική για θέατρο, χορό και ταινίες μικρού μήκους. Παράλληλα είναι ιδρυτής του σχήματος σύγχρονης μουσικής «ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑ», παίζει κιθάρα με τους Monsieur Doumani και ασχολείται με τον ελεύθερο αυτοσχεδιασμό. Έχει λάβει πολυάριθμες διακρίσεις, με πιο πρόσφατη το Black Pencil Prize 2020, ενώ φέτος αποτελεί έναν από τους δύο φιναλίστ για το Berlin Opera Prize 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης