Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών προκηρύσσει ακρόαση για μονωδούς για τις ανάγκες της παραγωγής της όπερας «Greek Passion» του B. Martinu. Η ακρόαση θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη 1, Αθήνα) στις 3, 4, 5 Ιουλίου 2017 και ώρα 11.00-16.00. Οι συμμετέχοντες θα ειδοποιηθούν για το ακριβές χρονοδιάγραμμα, μετά τη λήξη της υποβολής των αιτήσεων.

Η ακρόαση αφορά σε όλους τους ρόλους της όπερας (1957, 1η έκδοση-έκδοση Λονδίνου).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να τραγουδήσουν, συνοδευόμενοι από δικό τους πιανίστα:

Μία άρια δικής τους επιλογής

Για τις σοπράνο: τις σελ. 159-162 (Lenio), 167-175 (Katerina) και 201-203 (Voice) του σπαρτίτου
Για τους τενόρους: τις σελ. 94-99 (Yannakos),198-201 και 231-242 (Manolios) του σπαρτίτου
Για τους μπασοβαρύτονους: τις σελ. 220-228 (Grigoris) και 138-144 (Fotis) του σπαρτίτου
Για τους μπάσους: τις σελ. 117-118 και 129-131 (Old Man) του σπαρτίτου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επιτροπή ακρόασης έχει τη διακριτική ευχέρεια να συντομεύσει την ακροαματική διαδικασία· επίσης, η ακρόαση ενδέχεται να ηχογραφηθεί ή/και βιντεοσκοπηθεί για αρχειακούς λόγους.

Με την υποβολή των αιτήσεων, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσκομίσουν τίτλους σπουδών (δίπλωμα) και βιογραφικό σημείωμα με φωτογραφία.

Αιτήσεις που δεν θα περιλαμβάνουν τα παραπάνω στοιχεία, δεν θα γίνονται δεκτές.

Η υποβολή αιτήσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά, και αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας www.wetransfer.com, στη διεύθυνση auditionsmartinu@megaron.gr. Το αποδεικτικό λήψης που αποστέλλεται αυτόματα από την πλατφόρμα αποτελεί επιβεβαίωση παραλαβής και δεν θα υπάρξει άλλη απάντηση. Αιτήσεις που θα αποσταλούν με οποιοδήποτε άλλον τρόπο, δεν θα γίνουν δεκτές.

Η τελική προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι η Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017, στις 14:00. Πληροφορίες για τις ακριβείς ώρες της ακρόασης ανά είδος φωνής, θα ανακοινωθούν στο Facebook και την Ιστοσελίδα του Μεγάρου ως την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017.

Πληροφορίες: με αποστολή ηλεκτρονικού ερωτήματος στο auditionsmartinu@megaron.gr

Αίτηση συμμετοχής σε ακρόαση


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης