Η Αντιγόνη Τσάλλα, ο Ανδρέας Λινός και ο Ιάσων Μαρμαράς θα παρουσιάσουν ένα αφιέρωμα στο ξεχωριστό ιδίωμα της γαλλικής Μπαρόκ μουσικής με οργανικές συνθέσεις για σόλο φλάουτο τραβέρσο, βιόλα ντα γκάμπα και τσέμπαλο, καθώς και τρίο σονάτες στον ιστορικό χώρο της Γερμανικής Εκκλησίας, την Παρασκευή 17 Ιουνίου, στις 21.00.

Θα παίξουν έργα των Bousset, Hotteterre, Morel, Couperin, Leclair, Boismortier και Rameau, τα οποία θα ερμηνευτούν με τρεις διαφορετικούς τύπους μπαρόκ φλάουτων που είναι ενδεικτικοί της εξέλιξης του οργάνου την περίοδο εκείνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντιγόνη Τσάλλα φλάουτο τραβέρσο

Ανδρέας Λινός βιόλα ντα γκάμπα

Ιάσων Μαρμαράς τσέμπαλο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χώρος: Γερμανική Εκκλησία

Οδός: Σίνα 68, Αθήνα

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Ώρα: 21.00

Διάρκεια: 70’

Εισιτήρια: 10,00 ευρώ και 5,00 ευρώ (φοιτητικό και ανέργων)

Πληροφορίες – Κρατήσεις: Σταματία Αντωνάτου

Τηλ: 697 4926755

Συντελεστές:



Αντιγόνη Τάλλα Φλάουτο τραβέρσο

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε σύγχρονο φλάουτο, πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Ωδείο Αθηνών και είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου. Κατόπιν αποφάσισε να ασχοληθεί ιδιαίτερα με τους ιστορικούς πλαγίαυλους, συνεχίζοντας έτσι με τη μελέτη αναγεννησιακού, μπαρόκ και κλασσικού-ρομαντικού φλάουτου στο Βασιλικό Κονσερβατόριο της Χάγης στην τάξη του Wilbert Hazelzet, με υποτροφία του Κοινωφελούς Ιδρύματος Α. Σ. Ωνάσης, ενώ παρακολούθησε μαθήματα και με τους B.Kuijken και K.Clark, αποκομίζοντας πτυχία Bachelor και Master πάνω στην ιστορικά τεκμηριωμένη εκτέλεση. Έχει ερμηνεύσει έργα για σόλο φλάουτο και μουσικής δωματίου με πολυάριθμα σύνολα, με συναυλίες στην Ολλανδία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ελλάδα, ενώ έχει εμφανιστεί ως σολίστ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και αλλού. Επίσης, έχει ηχογραφήσει ορχηστρική μπαρόκ μουσική στις δισκογραφικές εταιρίες Brilliant Classics και MDG. Διδάσκει σύγχρονο και μπαρόκ φλάουτο.



Ανδρέας Λινός Βιόλα ντα Γκάμπα

Είναι από τους ελάχιστους Έλληνες ερμηνευτές της βιόλας ντα γκάμπα με διεθνή παρουσία. Η ενασχόληση του με τη μουσική ξεκίνησε στην Αθήνα στην τάξη βιολιού της Μ.Γραμματικάκη, ενώ στη συνέχεια σπούδασε με τη διάσημη γκαμπίστα Nima Ben David στο Κονσερβατόριο της Βουλώνης (Δίπλωμα βιόλας ντα γκάμπα – πρώτο βραβείο). Κέντρο της καλλιτεχνικής του δραστηριότητας είναι το Παρίσι όπου, παράλληλα με τη μουσική ερμηνεία, ασχολείται με τις τεχνικές κατασκευής της οικογένειας τη βιόλας ντα γκάμπα (μαθήτευσε στο παρισινό ατελιέ του B.Brunier) καθώς και τη σκηνογραφία και σκηνοθεσία μουσικών παραστάσεων.

Η δισκογραφία του περιλαμβάνει ηχογραφήσεις έργων του Tobias Hume (Alpha Records), μουσική του τροβαδούρο Peirol με το σύνολο «La camera delle Lacrime» (Zig Zag Territoire), ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε μαζί με τη N.Ben David ηχογράφηση έργων του γαλλικού μπαρόκ για δύο γκάμπες. Αποτελεί μέλος των συνόλων «Il bagatto», «Luceram», «Ex Silentio» και «Latinitas Νostra». Ο Ανδρέας Λινός διδάσκει βιόλα ντα γκάμπα στο Κονσερβατόριο του παρισινού προαστίου Saint Cloud καθώς και στο Πανεπιστήμιο της πόλης του Μεξικού. Ακόμα, έχει την καλλιτεχνική επιμέλεια της επιτυχημένης σειράς συναυλιών «The Consort Project» (αίθουσα L’Archipel, Παρίσι).



Ιάσων Μαρμαράς Τσέμπαλο

Ο Ιάσων Μαρμαράς είναι τσεμπαλίστας, τραγουδιστής και διευθυντής του συνόλου Os Orphicum. Το πάθος του για τη μουσική εκφράζεται με πολλούς τρόπους όπως στο Scroll Ensemble στο οποίο αυτοσχεδιάζει μπαρόκ μουσική, τα Lieder – Abende που οργανώνει τραγουδώντας και συνοδεύοντας ο ίδιος τον εαυτό του και τη διεύθυνση του συνόλου του είτε τραγουδώντας είτε παίζοντας κοντίνουο είτε και τα δυο.

Ο Ιάσων σπούδασε τσέμπαλο και τραγούδι στο Βασιλικό Κονσερβατόριο της Χάγης, μεταξύ άλλων, με τους Fabio Bοnizzoni, Tom Koopman, Michael Chance, Peter Kooij και Jill Feldman. Έχει εμφανιστεί στην όπερα Η Στέψη της Ποπαίας , ως έρωτας, ( Αθήνα 2011) και στην όπερα Διδώ και Αινείας, ως Μάγισσα ( Γερμανία, Πολωνία 2014). Ένα από τα πολλαπλά αλληλοσυγκρουόμενα όνειρά του είναι να κάνει το γύρο του κόσμου παίζοντας γερμανικά Lieder σε μικρά καφέ με παραμελημένα προπολεμικά πιάνα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης