Τα μεγαλύτερα ονόματα της αυστραλιανής μουσικής βιομηχανίας ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία εθνική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «#Vaxthenation», υπέρ του εμβολιασμού.

Συμμετέχουν περισσότεροι από διακόσιοι καλλιτέχνες, μεταξύ αυτών ο κωμικός ηθοποιός Τιμ Μίντσιν (Tim Minchin), οι τραγουδιστές Τζίμι Μπαρνς (Jimmy Barnes), Πολ Κέλι (Paul Kelly), Έιμυ Σαρκ (Amy Shark) και το μουσικό συγκρότημα «Hilltop Hoods», και συμμαχούν με τις αυστραλιανές δισκογραφικές εταιρείες, πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων, διοργανωτές περιοδειών και φεστιβάλ για την καμπάνια «#Vaxthenation». Στόχος του εμβολιασμού το 80 τοις εκατό του πληθυσμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο μουσικός Μαρκ Σέιμουρ δήλωσε στην «Sydney Morning Herald» ότι η μουσική δραστηριότητα «έχει καταστραφεί» και κάλεσε τους θαυμαστές να εμβολιαστούν – όχι μόνο για την υγεία τους αλλά και για τους εργαζόμενους στη βιομηχανία των ζωντανών εκδηλώσεων.

Το «#Vaxthenation» είναι η πρωτοβουλία της νεοσύστατης συμμαχίας LIVE (Live Industry Venues + Entertainment), που αντιπροσωπεύει έναν από τους κλάδους  που επλήγησαν βαρύτατα τους τελευταίους 18 μήνες. Εβδομήντα εννέα χιλιάδες (79.000) θέσεις εργασίας έχουν εξαφανιστεί μέχρι το τέλος του 2020 και περίπου 23,6 δισ. δολάρια χάθηκαν.

Καλούν τους Αυστραλούς πολίτες να εμβολιαστούν κατά του Covid-19 για να «σταματήσουν οι διακοπές» και κάθε μορφή καραντίνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H διευθύνουσα σύμβουλος της «Live Performance Australia», Έβελιν Ρίτσαρντσον, δήλωσε ότι τα μεγάλα ζωντανά σόου δεν είναι σε θέση να επιστρέψουν έως ότου επιτραπεί το 85% της χωρητικότητας από την κυβέρνηση. «Οποιαδήποτε εμπορική εκδήλωση, είτε πρόκειται για μουσική, θέατρο, συναυλία ή φεστιβάλ, δεν μπορεί να αποφέρει οικονομικά αν δεν αυξηθεί η χωρητικότητα πάνω από 85%».

Η καμπάνια θα προβληθεί στην εθνική τηλεόραση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης