Η Κυριακή Νασιούλα και ο Αργύρης Αγγελή, το ντουέτο των ιδρυτών του GesamtAtelier έρχονται για δεύτερη φορά στην Αθήνα με δύναμη από το Λονδίνο και συμμετέχουν, με την παράσταση «LOOM» (αργαλειός), στον διάλογο για τον τρόπο με τον οποίο συνυφαίνονται οι ατομικές εμπειρίες και η συλλογική ταυτότητα ενός τόπου, με αφορμή την επέτειο των διακοσίων χρόνων από την Επανάσταση του 1821.
Το «Loom» παρουσιάζεται στις 3, 4, 5, 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου στις 21:00 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Υποσκήνιο Β’ της Αίθουσας «Αλεξάνδρα Τριάντη») και συνδυάζει μεταβαλλόμενες κατασκευές με σύγχρονο χορό, λόγο, σύνθεση ήχου και διαδραστικές βιντεοπροβολές, είναι δηλαδή μια διαμεσική παράσταση. Μαρτυρίες, υλικά και σώματα των δημιουργών, των χορευτριών και των μελών της ομάδας πλέκονται μαζί συνθέτοντας μια συλλογική βιογραφία.
Με σπουδές στην αρχιτεκτονική, στον χορό και στις εικαστικές τέχνες, οι Αργύρης Αγγελή και Κυριακή Νασιούλα έχουν υφάνει στην κοινή τους πορεία έργα στα οποία οι παραστατικές τέχνες συνομιλούν με την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική, το βίντεο αρτ και την περφόρμανς, συχνά ενσωματώνοντας τη συμμετοχή του κοινού. Η δουλειά τους έχει παρουσιαστεί σε εμβληματικά κέντρα πολιτισμού στη Βιέννη (Architekturzentrum), στο Λονδίνο (Whitechapel Gallery) έως και την Κρακοβία (Biennial of Interior Design).
Στο «Loom», σε συνεργασία με μια ομάδα νέων δημιουργών, το δυναμικό ντουέτο του GesamtAtelier αντλεί έμπνευση από τη λαογραφία και την παράδοση του ελληνικού γεωγραφικού χώρου και μελετά τον αργαλειό ως εργαλείο παραγωγής έργων αλλά και κοινωνικών συνθηκών. Αντιλαμβάνεται το υφαντό ως φορέα ιστορίας, έναν καμβά πάνω στον οποίο πανανθρώπινα και προσωπικά μοτίβα της ζωής παίρνουν χρώμα και σχήμα.
Το έργο πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Η παράσταση εντάσσεται στο πλαίσιο του επιτυχημένου κύκλου εκδηλώσεων «Χορός@Μegaron Underground».
Δείτε το τρέιλερ της παράστασης «Loom»:
Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ (φοιτητές, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, ΑμεΑ, 65+, πολύτεκνοι), 15 ευρώ (γενική είσοδος).
Φωτογραφία: Αλέκος Μπουρελιάς, Χρήστος Μπουρελιάς