Tο υποψήφιο για Grammy συγκρότημα της K-pop, BTS, μαζί με τη δισκογραφική εταιρεία του, Big Hit Entertainment (Big Hit), ανανέωσαν τη δέσμευσή τους προς τη UNICEF να βοηθήσουν στον τερματισμό της βίας και της παραμέλησης και να προωθήσουν την αυτοεκτίμηση και την ευημερία των παιδιών και των νέων με ένα βίντεο που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Δείτε το βίντεο:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Το συγκρότημα από τη Νότια Κορέα, το οποίο συνεργάζεται με τη UNICEF από το 2017 με το διαδικτυακό μήνυμα υπόσχεται να συνεχίσει την εκστρατεία Love Myself (Αγαπώ τον Εαυτό Μου), που έχει στόχο την αγάπη και την ομαδικότητα, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο της κοινωνικής απομόνωσης.

Στο πλαίσιο της ανανεωμένης παγκόσμιας συνεργασίας, οι BTS και η Big Hit θα δωρίσουν επίσης πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια στη UNICEF, μαζί με τα έσοδα από την πώληση προϊόντων Love Myself, καθώς και ένα μέρος των κερδών από τις πωλήσεις του άλμπουμ του γκρουπ «Love Yourself».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαστε εξαιρετικά συγκινημένοι και ευγνώμονες που η εκστρατεία Love Myself, που ξεκίνησε με μικρά βήματα, τώρα αναβαθμίζεται σε μια ακόμη μεγαλύτερη συνεργασία. Προσπαθήσαμε επίσης και εμείς να Αγαπήσουμε τον Εαυτό μας και νομίζω ότι ως ομάδα και ως άτομα ωριμάσαμε» δήλωσε το μέλος της μπάντας RM.

Με το κλείσιμο των σχολείων, τα μέτρα φυσικής αποστασιοποίησης και τη μειωμένη πρόσβαση σε υπηρεσίες, η πανδημία του Covid-19 βοήθησε να φωτιστεί η σημασία της καλής ψυχικής και ψυχοκοινωνικής ευημερίας των παιδιών και των νέων, ειδικά εκείνους που μπορεί να ζουν με παραμέληση, κακοποίηση και εκφοβισμό, τόσο διαδικτυακά όσο και εκτός σύνδεσης. Η UNICEF ανταποκρίνεται σε αυτούς τους μεταβαλλόμενους καιρούς με μια ανανεωμένη στρατηγική για την προστασία και την προώθηση της ευημερίας όλων των παιδιών και των νέων παγκοσμίως, αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Από την έναρξη της εκστρατείας έχουν συγκεντρωθεί 2,8 εκατομμύρια δολάρια. Το hashtag #BTSLoveMyself έχει κοινοποιηθεί πάνω από 14 εκατομμύρια φορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον Δεκέμβριο του 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης