«Μου αρέσει να εκφράζω τη μουσική μου άποψη μέσα από μια δυναμική που ξεχωρίζει τον ερωτικό Χατζηνάσιο από τον πολεμοχαρή εντός εισαγωγικών Χατζηνάσιο…» ανέφερε μεταξύ άλλων στο zougla.gr o σημαντικός καλλιτέχνης με αφορμή τις δύο επερχόμενες παραστάσεις του με το συμφωνικό του έργο «Το Χρονικόν της Αλώσεως» στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Ο καταξιωμένος δημιουργός ακόμη αναφέρθηκε στις ιδιαιτερότητες του συμφωνικού του έργου στη μουσική τεχνολογία, η οποία έφερε στο προσκήνιο ανθρώπους που δεν ανήκουν στον χώρο και επεσήμανε ότι παλιότερα τα «ψώνια» τα απωθούσε ο χώρος ενώ σήμερα δεν υπάρχει αυτή η αυστηρότητα ώστε να μην βγαίνουν άνθρωποι που δεν διαθέτουν πραγματικό ταλέντο.
Δείτε το βίντεο της συνέντευξης:
Το Χρονικόν της Αλώσεως, είναι ένα μουσικό έργο υπό μορφή ορατορίου, στηρίζεται στα κείμενα του «ιστορικού» της Αλώσεως Γεωργίου Φραντζή ο οποίος υπήρξε ο χρονικογράφος του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου και αναφέρεται στις τελευταίες ημέρες της Αλώσεως της Κωνσταντινούπολης. Το συγκεκριμένο έργο βασίζεται σε πρωτότυπη βυζαντινή μουσική και εμπλουτίζεται με πολλά σύγχρονα στοιχεία, παραπέμποντας έτσι στη μεταφορά του πολιτισμικού πλούτου από το Βυζάντιο στην Εσπερία, μετά την Άλωση της Πόλης.
Είναι ένα ρέκβιεμ για τη χαμένη Βασιλεύουσα με ενιαία δομή αλλά και συνεχείς εναλλαγές ανάμεσα στους σολίστες και τους χορωδούς. Είναι ένα θρησκευτικό έργο στηριγμένο σε ιστορικά ντοκουμέντα, μια παράσταση σώματος και ψυχής όπου το σώμα μέσω του πάθους κερδίζει τη θέση του στην αθανασία.
Παραστάσεις:
29 Μαΐου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
1η Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Διαβάστε επίσης