Ένα πολύ αγαπημένο θέαμα που αντέχει στον χρόνο, παραμένει ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision όπως αποδείχτηκε από τα πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης που χάρισε στην ΕΡΤ. Βοήθησε, βεβαίως, η επιλογή τόσο του τραγουδιού και της Αμάντας Γεωργιάδη, που τελικά βρέθηκε στην όγδοη θέση, δύο θέσεις παραπάνω από την περσινή χρονιά, όσο και ο εξαιρετικός σχολιασμός του διδύμου Μαρίας Κοζάκου και Γιώργου Καπουτζίδη.

Η συντριπτική πλειοψηφία των τηλεθεατών συντονίστηκε με τη Δημόσια Τηλεόραση για περισσότερες από τέσσερις ώρες και παρέμεινε στις οθόνες έως τις πρώτες πρωινές ώρες οπότε και ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ουκρανία

Τον Διαγωνισμό παρακολούθησαν τουλάχιστον για ένα λεπτό περισσότεροι από 4.001.125 τηλεθεατές, ενώ τα ποσοστά τηλεθέασης ήταν υψηλότατα.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, την πρώτη ώρα μετάδοσης της βραδιάς, το ποσοστό τηλεθέασης κυμάνθηκε στο 44,3%, τη δεύτερη στο 51,2%, την τρίτη στο 51,4%, ενώ κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας εκτινάχθηκε στο 65,7%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, το τέταρτο από τις 01:45 έως τις 02:00 (ψηφοφορία του κοινού), η τηλεθέαση έφτασε σχεδόν το 70% (69,1).

Όσο για την Αμάντα Γεωργιάδη και το «Die together» φάνηκε για μια ακόμα φορά πως είχε την υποστήριξη και την αγάπη του κόσμου, καθώς το διάστημα που ήταν στη σκηνή τη θαύμασαν περισσότεροι από 2.300.000 τηλεθεατές, με την τηλεθέαση να ξεπερνά το 55%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και ο διαγωνισμός παραμένει πρώτος στις επιλογές των γυναικών, εντούτοις και οι άντρες πάτησαν στο τηλεκοντρόλ τους την επιλογή της ΕΡΤ1.

Στο δυναμικό κοινό (18-54) στις γυναίκες, την πρώτη ώρα μετάδοσης η Eurovision είχε μέσο όρο τηλεθέασης 52,3%, ενώ κατά την ώρα της ψηφοφορίας και των αποτελεσμάτων εκτοξεύτηκε στο 70,5%. Αντίστοιχα στους άντρες κυμάνθηκε από 44,1% έως 61,2%.

Όπως ήταν φυσικό η Eurovision αύξησε συνολικά τα ποσοστά τηλεθέασης της ΕΡΤ τοποθετώντας την στην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης, με ποσοστό ημέρας 20,1%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης