Την Πέμπτη 29 Ιουλίου, στο Ανοιχτό Θέατρο Κολωνού (Ιωαννίνων και Καπανέως) η μουσική έχει δώσει ανοιχτό ραντεβού με τον ακτιβισμό και τη δράση. Εκείνη την ημέρα στο καταπληκτικό αυτό θέατρο (ευγενική παραχώρηση για την βραδιά από τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων) θα πραγματοποιηθεί η συναυλία που διοργανώνεται από το www.streetpaper.gr, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Γκολ στη Φτώχεια – Ρίο 2010».

Ένα από τα συνθήματα της βραδιάς είναι «Μουσική ενάντια στον Κοινωνικό Αποκλεισμό». Οι διοργανωτές, αν τους το επέτρεπε ο χώρος στην αφίσα θα συμπλήρωναν και «ενάντια στην φτώχεια, στην απελπισία, στην αδιαφορία και υπέρ μιας κοινωνίας συμμετοχικής, μιας κοινωνίας ισότιμων πολιτών και ίσων ευκαιριών, μιας κοινωνίας που κοιτάει τα παιδιά της, τους ανθρώπους της – όλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Raindogs, η Νέα Τάξη Πραγμάτων και οι T.A.Z (Τemporary Αutonomous Ζones), τρεις καταπληκτικές μπάντες θα πρωταγωνιστήσουν επί σκηνής. Το θέατρο, ο λόφος, η γειτονιά, θα πλημμυρίσουν με ακούσματα ska, garage, dub psychedelic stone & roll, rap-hip hop.

Μουσική και ενημέρωση

Στον χώρο της συναυλίας θα υπάρχει άφθονο υλικό για την καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια» που «τρέχει» φέτος για τέταρτη χρονιά με στόχο της ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και εν τέλει την κινητοποίηση όλων μας ενάντια σε κάθε μορφή κοινωνικού αποκλεισμού. Οι διοργανωτές και όλοι όσοι συμμετέχουν στις εκδηλώσεις, στηρίζουν τον αγώνα τον οποίο δίνουν συνάνθρωποί μας, που ζωή τους είχε πάει αλλού (άστεγοι, πρώην εξαρτημένοι και πρόσφυγες), προκειμένου να ενταχθούν ή επανενταχθούν σε μια ζωή φυσιολογική.

Ο Δήμος Αθηναίων και το Ίδρυμα Αστέγων του Δήμου Αθηναίων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των υποστηρικτών της καμπάνιας «Γκολ στην Φτώχεια» και, βεβαίως, της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων η οποία προετοιμάζεται πυρετωδώς εν όψει της συμμετοχής της στο 8ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων*.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κύριος υποστηρικτής της προσπάθειας είναι – για τρίτη συνεχόμενη χρονιά – το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Στην πρώτη γραμμή των υποστηρικτών της καμπάνιας βρίσκονται επίσης ο Ο.Τ.Ε., η Marfin Egnatia Bank, η Interamerican, η Target-Sport και η PRevents street-soccer του Νίκου Σαργκάνη.

Η συναυλία έχει συμβολική είσοδο πέντε ευρώ. Η μπίρα θα κοστίζει μόλις δύο ευρώ, τα αναψυκτικά ενάμισι ευρώ και το νεράκι πενήντα λεπτά του ευρώ. Πέντε ευρώ, για όποιον ενδιαφέρεται, θα κοστίζουν το καθένα από τα τρομερά και συλλεκτικά t-shirts της καμπάνιας «Γκολ στη Φτώχεια» με τα σχέδια/σκίτσα τριών εκ τα κορυφαίων ελλήνων δημιουργών, του γραφίστα Δημήτρη Αρβανίτη και των γελοιογράφων Πέτρου Ζερβού και Τάσου Αναστασίου.

Η συναυλία θα αρχίσει στις 20:00.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης