Λίγες ημέρες πριν τη μεγάλη συναυλία τους στην Αθήνα, ο επικεφαλής των Locomondo, Μάρκος Κούμαρης μιλάει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ για τη μουσική και την κοινωνία που αλλάζουν γοργά, τον τρόπο που εμπνέεται, τα κέρδη και τις ζημιές από τα social media. Η αγαπημένη reggae μπάντα φέτος μπαίνει στην τρίτη δεκαετία ζωής της. Με ένα κορυφαίο set list, και περισσότερη ενέργεια από ποτέ, γυρνάει σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά επιστρέφει πάντα στην Αθήνα για ένα επικό καλοκαιρινό πάρτι που δεν θα ξεχαστεί. Την Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2024, στο θέατρο Πέτρας, αναμένεται να ξεσηκώσει με την reggae και ska μουσική της και να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα γεμάτη θετική ενέργεια για όλες τις ηλικίες και για όλα τα μουσικά γούστα.

Τι είναι αυτό που εμπνέει τον Μάρκο για να γράφει στίχους και μουσική; Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην κοινωνία και τη μουσική σκηνή από τη στιγμή που ξεκίνησες μέχρι σήμερα;

«Κάποιες φορές μπορεί να είναι ένα γεγονός στη ζωή μου η στη ζωή κάποιου φίλου. Άλλες φορές νιώθω μια έντονη ανάγκη να γράψω για κάτι συγκεκριμένο. Σίγουρα οι αλλαγές στην κοινωνία αλλά και στη μουσική σκηνή ήταν τεράστιες και έγιναν με ραγδαίο και άγαρμπο τρόπο. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στην ηλικία μας νιώθουν μια δυσκολία να παρακολουθήσουν τις αλλαγές με την ταχύτητα που αυτές λαμβάνουν χώρα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τραγούδια με στίχο με έντονα κοινωνικά χαρακτηριστικά, και με ένα «πέρασμα» σε διαφορετικές γενιές. Πού οφείλεται αυτή η ανταπόκριση στην νεολαία; Τι ανταπόκριση έχει στις μεγαλύτερες γενιές;

«Πράγματι ενώ τα τραγούδια μας εμπνέονται από την εποχή που ήμασταν εμείς παιδιά και νέοι, δηλαδή τις δεκαετίες 80 και 90, καταπιάνονται και με σύγχρονα θέματα όπως τα social media, τα ριάλιτι κτλ κι αυτό με ένα τρόπο που τελικά προσεγγίζει όλες τις ηλικίες. Από την άλλη η μελωδίες και ο ρυθμός της Reggae έχουν μια ζεστασιά που φέρνει κοντά όλων των ειδών τους ανθρώπους. Αυτό φαίνεται και στις συναυλίες μας, όπου μπορεί να συναντήσει κάνεις ανθρώπους όλων των ηλικιών αλλά και μουσικών προτιμήσεων».

Ποιες είναι οι ανάγκες του κοινού; Συμβαδίζουν με τις ανάγκες της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας;

«Το κοινό σήμερα εκτίθεται σε πάρα πολλά και έντονα ερεθίσματα, μουσικά αλλά κυρίως οπτικά. Από την άλλη λόγω των κοινωνικών δικτύων έχει αυξηθεί και η αμεσότητα μεταξύ καλλιτέχνη και κοινού. Σε αυτό το περιβάλλον κάτι κερδίζεται και κάτι χάνεται. Αυτό που χάνεται είναι σίγουρα εκείνου του είδους η τέχνη που έχει ανάγκη από χώρο και χρόνο για να ανθήσει».

Ποια είναι τα επόμενα βήματα της μπάντας;

«Φέτος κλείνουμε 21 χρόνια ύπαρξης και όπως κάθε χρόνο περιοδεύουμε το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα», τονίζει κλείνοντας τη συνέντευξη ο band leader των Locomondo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης