Πιθανόν να είναι ένα από τα σπουδαιότερα λευκώματα φωτογραφιών μόδας που έγινε ποτέ το «PRADA 96-98» που κυκλοφόρησε προσφάτως από IDEA. Είναι ένας φόρος τιμής στον πρωτοποριακό τρόπο με τον οποίο ο φακός του Glen Luchford υπηρέτησε τις καμπάνιες του μιλανέζικου οίκου μόδας, καμπάνιες στις οποίες πρωταγωνίστησαν η Amber Valletta, ο Willem Dafoe και ο Joaquin Phoenix.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 1996, ο κόσμος είδε την πρώτη καμπάνια του Luchford για τον Prada. Ήταν μια μνημειώδους σημασίας στιγμή για τον φωτογράφο, για τον οίκο μόδας και, όπως υποστηρίζει το AnOther, για την ευρύτερη βιομηχανία μόδας: η πιο διάσημη φωτογραφία του Luchford για τον Prada – η Amber Valletta να έχει γύρει σε μια βάρκα που πλέει στα νερά του Τίβερη στη Ρώμη – είναι το τέλειο παράδειγμα της κινηματογραφικής ματιάς του.

Τώρα, έπειτα από δύο δεκαετίες, το λεύκωμα τιμά τη δουλειά του φωτογράφου για τον μιλανέζικο οίκο μόδας, παρουσιάζοντας πορτρέτα της Valletta καθώς και τη δουλειά του Luchford με τον Dafoe και τον Phoenix που και οι δύο ήταν πρέσβεις του Prada τη δεκαετία του 1990. Επιπλέον, το λεύκωμα περιλαμβάνει και μια εις βάθος συνέντευξη την οποία πήρε η συγγραφέας και καλλιτεχνική επιμελήτρια Lou Stoppard από τον Luchford, με τον φωτογράφο να μιλά για τις εμπνεύσεις του για τις φωτογραφικές καμπάνιες προώθησης καθώς και για το πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην αναμενόμενη ερώτηση της Lou «γιατί αυτό το βιβλίο, τώρα;» ο Luchford λέει: «Όταν κοιτάζω αυτές τις φωτογραφίες για τον Prada, μου περιγράφουν με πολύ ακριβή λεπτομέρεια το πόσο έχει αλλάξει από τότε η βιομηχανία μόδας. Με κατακλύζει το σε πoιο βαθμό τα πάντα πέρασαν από μια σεισμικών διαστάσεων μετατόπιση. Έχει ενδιαφέρον, επειδή και η Miuccia (Prada) προχώρησε σε μια σεισμικών διαστάσεων αλλαγή του οίκου μόδας με το να προσλάβει τον Raf Simmons. Κατά συνέπεια, είναι πιθανώς σαν το τέλος ενός κεφαλαίου και την αρχή ενός καινούργιου».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης