Ο Ίκαρος υποστηρίζει ότι το ατύχημα του Αχιλλέα ήταν ανθρωποκτονία και αμφισβητεί ευθέως τα ιατροδικαστικά ευρήματα περί κατανάλωσης αλκοόλ. Στο μεταξύ, το βίντεο της Αμάντας στα αποδυτήρια διαρρέει στα κινητά των μαθητών και ο Ίκαρος ζητάει από την κόρη του να μη δώσει καμία σημασία. Ποιος θα είναι, όμως, το επόμενο θύμα των χάκερ;

Μη χάσετε τις καταιγιστικές εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δευτέρα 1η Απριλίου 2024, ώρα 21:45

Επεισόδιο 55ο: Ο δικηγόρος του Δαμασκηνού ανακρίνεται για την ανθρωποκτονία στον χώρο των παράνομων μαθητικών αγώνων και αρχίζει να τον εκβιάζει από φόβο για την τελική εμπλοκή του στην παράνομη δράση του επιχειρηματία. Η έρευνα της Αστυνομίας αρχίζει και κυκλώνει ολοένα και περισσότερο τον Φλωρή, αλλά κανείς δεν έχει ακόμα τις απαραίτητες αποδείξεις εναντίον του.

Η Δάφνη αποκαλύπτει στον Ίκαρο την αλήθεια για όσα παραδέχτηκε ο Δαμασκηνός, σχετικά με την παγίδα που έστησε στον βουλευτή της με το πορνογραφικό υλικό και φοβάται μήπως στοχοποιήσει και την ίδια. Στην προσπάθειά της να βρει συμμάχους, απευθύνεται στον Νικόλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Δαμασκηνός δεν μπορεί να κρύψει τη συμπάθειά του για τη Νάσια. Ποιον θα συναντήσει ο Ίσσαρης στην έρευνά του στον τόπο του εγκλήματος και ποιοι προσφέρονται να βοηθήσουν την Αστυνομία; Ο Φλωρής επιμένει στην Αμάντα ότι όσα έκανε, ήταν για να προστατέψει τον Γιώργο.

Ο Λάκης αρνείται να καταθέσει ως πραγματογνώμονας εναντίον της πρότασης του Δαμασκηνού.

Ο Ίκαρος μιλάει στον Νικόλα για τον Αχιλλέα που θέλει να απαλλαγεί από τον Δαμασκηνό, αλλά θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη σκληρή αλήθεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τρίτη 2 Απριλίου 2024, ώρα 21:45

Επεισόδιο 56ο: Το ατύχημα του Αχιλλέα θα σοκάρει τον Ίκαρο, ο οποίος θεωρεί υπεύθυνο τον Δαμασκηνό. Το βίντεο της Αμάντας στα αποδυτήρια διαρρέει από άγνωστο αποστολέα στα κινητά των μαθητών του Αλεξανδρινού.

Ο Νικόλας προσπαθεί να στηρίξει τον Ίκαρο στις υποψίες του ότι το ατύχημα του Αχιλλέα ήταν ανθρωποκτονία. Η Αστυνομία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο, αλλά πιέζει τον Ίκαρο για τις λεπτομέρειες των συνομιλιών τους. Ο Ίκαρος αμφισβητεί τα ιατροδικαστικά ευρήματα περί αλκοόλ, αποκαλύπτοντας ότι ο Αχιλλέας δεν έπινε καθόλου εδώ και χρόνια. Ο Φλωρής επιμένει ότι η Αμάντα πρέπει να πάει στην Αστυνομία για το βίντεο που κυκλοφορεί. Η Μαργαρίτα υπονοεί στον Νικόλα ότι το βίντεο με την Αμάντα δεν είχε στόχο την ίδια, αλλά τον πατέρα της. Ο Φλωρής προσπαθεί να διαπιστώσει αν η Μπετίνα είναι μυστική της Αστυνομίας. Ο Μάκης προσπαθεί να παρηγορήσει τον καθηγητή του για τον χαμό του συνεργάτη του. Ο Ίκαρος μαθαίνει για το βίντεο με την κόρη του και της ζητάει να μη δώσει καμία σημασία, κάνοντας το κορίτσι να τον εμπιστεύεται ακόμα περισσότερο. Ποιος θα είναι, όμως, το επόμενο θύμα των χάκερ και με ποιο φωτογραφικό υλικό κινδυνεύει και πάλι το Κολλέγιο;

Η υπόθεση…

Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.

Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.

Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.

Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;

Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).

Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ

Φωτογραφικό υλικό 55ου επεισοδίου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης