Η Art Basel Miami Beach είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα στο ημερολόγιο του κόσμου της τέχνης, χάρη στη σταθερή λίστα διάσημων παρευρισκόμενων, την εντυπωσιακή τοποθεσία, στην οποία διοργανώνεται και τις διάσημες γκαλερί που συμμετέχουν.

Παρά την απουσία διασημοτήτων και της θέας στον ωκεανό, η εφετινή ψηφιακή έκδοση ήταν μια σημαντική επιτυχία. Και, μπορεί να σηματοδοτήσει την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στον κόσμο των ψηφιακών εκθέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Επιτέλους οι γκαλερί φαίνεται πως έχουν μάθει πώς να αξιοποιούν στο έπακρο μια διαδικτυακή αίθουσα προβολής. Το ψηφιακό είναι εδώ για να μείνει» δήλωσε ο πρόεδρος των Hauser & Wirth, Marc Payot στο Artnet News σημειώνοντας ότι επιχειρείται πειραματισμός με ολοένα και πιο ενδιαφέροντες τρόπους για να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητές του.

Στην OVR: Miami Beach, την εφετινή ψηφιακή έκδοση της Art Basel Miami Beach παρουσιάστηκαν online, από τις 2 έως τις 6 Δεκεμβρίου, γκαλερί τέχνης, πολιτιστικοί οργανισμοί και μουσεία.

Στη χωρισμένη σε πέντε ενότητες έκθεση τέχνης: Γκαλερί (έργα από κορυφαίες γκαλερί), Edition, Nova (έργα που δημιουργήθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια), Θέσεις (αφιερωμένες σε αναδυόμενους καλλιτέχνες) και Έρευνα (έργα που δημιουργήθηκαν πριν το 2000) παρουσιάστηκαν 2.600 γλυπτά, πίνακες ζωγραφικής, φωτογραφίες και εγκαταστάσεις, καθώς και βίντεο και ψηφιακά έργα, από το 1900 έως σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταξύ άλλων παρουσιάστηκε το πρότζεκτ 10 artists | 10 films από τη Fortes D’Aloia & Gabriel από τη Βραζιλία, η εγκατάσταση της ROH Projects των καλλιτεχνών Kei Imazu και Bagus Pandega από εγκαταλελειμμένο εμπορικό κέντρο στο Μπαλί της Ινδονησίας και τα έργα 10 γκαλερί από την πόλη του Μεξικό από μία βίλα του 20ού αιώνα, Casa Versalles.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης