Ο γαλλικός οίκος δερμάτινων και ταξιδιωτικών ειδών Moynat, που είναι πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας υποστηρίζει ένα νέο ντοκιμαντέρ για το Orient Express και την επαναστατική τέχνη του ταξιδιού.

Το ντοκιμαντέρ «In search of the Orient-Express», παραγωγής της Arte France και του BBC France έχει θέμα το πρώτο ταξίδι του μυθικού τρένου, το 1883, από το Παρίσι στην Κωνσταντινούπολη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Orient Express ήταν σύμβολο πολυτέλειας, απόλαυσης και περιπέτειας και ταξίδευε για έναν σχεδόν αιώνα μέχρι το 1977, όταν τα αεροπορικά ταξίδια περιόρισαν τη ζήτηση για μακρινά ταξίδια με τρένο.

Ο οίκος Moynat είναι ένα από τα σημαντικότερα εμπορικά brand πολυτελείας της Γαλλίας και έχει πλούσια ταξιδιωτική ιστορία.

Η Pauline Moynat, οραματίστρια και η μοναδική γυναίκα στην ιστορία, κατασκευαστής μπαούλων, ίδρυσε τον οίκο Moynat το 1849 και σύντομα το έκανε το πιο γνωστό παριζιάνικο brand γαλλικών δερμάτινων ειδών και αποσκευών. Εκτός από τη διασφάλιση ταξιδιών με στυλ ο οίκος κατοχύρωσε αμέτρητα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, ειδικά για τις αποσκευές των τρένων, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου χρηματοκιβωτίου που περιείχε ένα μυστικό συρτάρι με πατενταρισμένη κλειδαριά ασφαλείας για τη φύλαξη πολύτιμων αντικειμένων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία ελέγχεται από την LVMH, η οποία αγόρασε το πλειοψηφικό μερίδιο τον Μάρτιο του 2011.

Ο οίκος Moynat ξεκίνησε ως κατασκευαστής μπαούλων για τη γαλλική ελίτ και τους εύπορους που είχαν την οικονομική δυνατότητα να ταξιδέψουν. Η εταιρεία συνεργάστηκε και παλαιότερα με το Orient Express στον τομέα της ομορφιάς.

Ο οίκος στις αρχές του 20ού αιώνα ήταν γνωστός για τα ελαφρά αδιάβροχα μπαούλα του για αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης