Η Eurovision πέρα από μουσικό γεγονός, αποτελεί και μία στυλιστική αναφορά άλλοτε επιτυχημένη και άλλες φορές τραγικά αποτυχημένη.

Και στην εφετινή διοργάνωση υπήρχαν οι στυλιστικές προτάσεις, αλλά και οι στυλιστικές παρωδίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τις εμφανίσεις vintage και τις γκόθικ αναφορές, μέχρι τις επιρροές από το «Game of Thrones» και τον κόσμο του σαδομαζοχισμού.

Όπως σημειώνει η γερμανική Welt αρκετά από τα κοστούμια της βραδιάς ήταν σαν αποτυχημένες δημιουργίες για φανταστικούς ηγέτες, που πετάνε πάνω σε δράκους.

Χρωματικά δεν υπήρξε καμία πρωτοτυπία με την Ευρώπη να είναι διαιρεμένη αυστηρά στο άσπρο – μαύρο. Δεκατέσσερις από τους συμμετέχοντες επέλεξαν το μαύρο και εννέα το λευκό, ενώ μόνο τρεις ήταν αυτοί που τόλμησαν χρωματικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την άλλη η ισπανική El Pais κάνει μία πιο αναλυτική αναφορά στις στυλιστικές προτιμήσεις των διαγωνιζόμενων της εφετινής Eurovision χωρίς να αφήνει απ’ έξω την εμφάνιση της ντίβας Μαντόνα.

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρει μερικές από αυτές, μεταξύ των οποίων της Ελλάδας και της Κύπρου.

Για τη Μαντόνα η εφημερίδα σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα επιμένει στο να εμφανίζεται με καλυμμένο το αριστερό της μάτι. Για τη βραδιά της Eurovision επέλεξε να φορέσει έναν μαύρο χιτώνα για να ερμηνεύσει τη διαχρονική της επιτυχία «Like a Prayer». Στη συνέχεια, όμως, παρουσιάζοντας το νέο της τραγούδι «Future» επέλεξε μία πιο κυβερνοπάνκ εμφάνιση, με ένα δερμάτινο κορμάκι, με τους χαρακτηριστικούς κώνους του αγαπημένου της σχεδιαστή και φίλου Ζαν-Πολ Γκοτιέ, που την τίμησε, εξάλλου, με την παρουσία του. Και η ενδυματολογική της πρόταση «έκλεινε» με τη «Βασίλισσα της Ποπ» να φοράει το στέμμα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθόλου θετικά δεν είναι τα σχόλια της εφημερίδας για την ενδυματολογική εμφάνιση της Τάμτα που εκπροσώπησε την Κύπρο. Μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε συνηθίσει τις εμφανίσεις της Τάμτα ως fashion icon, αυτό όμως δεν πέρασε στην Ευρώπη. Τα πρώτα αρνητικά σχόλια ήρθαν μετά από τον πρώτο ημιτελικό και τη Μεγάλη Βρετανία και τώρα η ισπανική El Pais σημειώνει ότι η εμφάνιση της Τάμτα αποτελεί φόρο τιμής στο λάτεξ, παραβιάζοντας κάθε κανόνα σεμνότητας, ενώ σε ό,τι αφορά την κινησιολογία της τραγουδίστριας, η εφημερίδα κάνει αναφορά στον θρύλο της πανκ μουσικής Σιούξι Σιου, που μεσουράνησε τη δεκαετία του 1980.

Αλλά και για το τραγούδι «Repley» η εφημερίδα είναι επικριτική καθώς βλέπει πολλές ομοιότητες με το «Fuego» της Ελένης Φουρέιρα, με το οποίο συμμετείχε πέρσι η Κύπρος, κι αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς και τα δύο τραγούδια επιμελήθηκε η ίδια ομάδα.

Ο Ολλανδός Ντάνκαν Λόρενς δεν εντυπωσίασε μόνο με το τραγούδι και τις φωνητικές του ικανότητες, όπως σημειώνει η El Pais και ενδυματολογικά ο 25χρονος τραγουδιστής ήταν υπόδειγμα του στυλ.

Τζιν παντελόνι, μπλε πουκάμισο και στις ίδιες αποχρώσεις Overshirt αποτελούσε μία σύγχρονη στυλιστική πρόταση στο άσπρο- μαύρο των κοστουμιών.

Μπορεί να μην ήταν μία ριζοσπαστική στυλιστική πρόταση, ήταν όμως, σημειώνει η εφημερίδα, ένα καλό παράδειγμα για το πώς να ντυθείς σήμερα με αξιοπρεπή και σύγχρονο τρόπο.

Η Κατερίνα Ντούσκα, πρέπει να νιώθει, αν μη τι άλλο, δικαιωμένη από τις στυλιστικές της επιλογές. Αυτό τονίζει η El Pais. Σύμφωνα με την εφημερίδα κατάφερε να προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των θεατών μέσα από τις αναφορές στην ελληνική μυθολογία και συγκεκριμένα τη θεά Αφροδίτη, γεμίζοντας την ντουλάπα με δαντέλες, κρύσταλλα, λουλούδια, φωτεινά χρώματα και τούλια. Μία πολύ καλή εμφάνιση για την Κατερίνα, όπως σημειώνει η εφημερίδα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης