Το βιβλίο «Διοίκηση Επιχειρησιακής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Κριτική».

Αντώνης Ζαΐρης, Χρήστος Λεμονάκης, Κωνσταντίνος Παναγιωτάκης, Γιώργος Σταμάτης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Διοίκηση Επιχειρησιακής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ»

Η σύγχρονη θεώρηση: Ψηφιακό μάρκετινγκ

Πρόλογος: Μ. Ψυλλάκη, Η. Μάλαμας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ISBN: 978-960-586-383-8

Σελ.488, Τιμή: 48€

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη στην τεχνολογία, σήμερα οι καταναλωτές έχουν περισσότερες δυνατότητες επιλογών. Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ οφείλουν να επικοινωνούν μαζί τους στοχευμένα. Οι παραδοσιακές μαζικές διαφημιστικές προβολές υποκαθίστανται από συνδυασμένες μορφές επικοινωνίας και σύνθετες στρατηγικές μάρκετινγκ, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα (συγκεκριμένα μηνύματα μεταφέρονται σε επιμέρους επιθυμητές ομάδες κοινού). Οι ανάγκες σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων μορφών μάρκετινγκ αυξάνουν συνεχώς τη ζήτηση υπηρεσιών επικοινωνίας. Αυτό το πνεύμα διέπει το βιβλίο: να συνδεθεί η επιχειρησιακή επικοινωνία (BusinessCommunication) με τον «λόγο ύπαρξής της», το στρατηγικό μάρκετινγκ· να ενταχθεί σε αυτό η πιο σύγχρονη διάσταση της επιχειρησιακής επικοινωνίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ (DigitalMarketing).

Ο Αντώνης Ζαΐρης σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές (ΜΒΑ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και εκπόνησε διδακτορική διατριβή σε θέματα συμπεριφοράς καταναλωτή. Έχει εργαστεί για 32 χρόνια ως διευθυντικό στέλεχος πωλήσεων και μάρκετινγκ και Γενικός Διευθυντής σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις.

Ο Δρ. Χρήστος Λεμονάκης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Διοίκησης Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) στο αντικείμενο της Διοίκησης Επιχειρήσεων με έμφαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και διευθυντής του εργαστηρίου Διοικητικής Οικονομικής και Συστημάτων Αποφάσεων του ΕΛΜΕΠΑ.

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Παναγιωτάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) με γνωστικό αντικείμενο «Πολυμέσα και Εφαρμογές Διαδικτύου», διευθυντής του εργαστηρίου Επιστήμης Δεδομένων, Πολυμέσων και Μοντελοποίησης του ΕΛΜΕΠΑ και μέλος του εργαστηρίου Υπολογιστικής Όρασης και Ρομποτικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ).

Ο Γιώργος Σταμάτης είναι σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Gestaltcoach, εκπαιδευτής και συγγραφέας. Έχει σπουδάσει Νομικά (B.A.), Μάρκετινγκ (H.S.D.), Εκπαίδευση Ενηλίκων (Μ.Ed) και Συμβουλευτική Επιχειρήσεων και Οργανισμών «Gestalt in Organizations» (A.L.D.).

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης