Τα θεάματα του Μπρόντγουεϊ στη Νέα Υόρκη γνώρισαν μια εξαιρετικά προσοδοφόρα περίοδο 2018-2019, τόσο σε αριθμό θεατών όσο και σε αριθμό εισιτηρίων που σχεδόν διπλασιάστηκαν μέσα σε μια δεκαετία.
Σχεδόν 14,7 εκατομμύρια θέσεις πωλήθηκαν, σημειώνοντας αύξηση 7,1% σε έναν χρόνο, για έναν κύκλο εργασιών ύψους 1,82 δισεκατομμυρίου δολαρίων, αυξημένος κατά 7,8%.
Οι πωλήσεις των εισιτηρίων σχεδόν διπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που πέρασε (+94%) και υπερδιπλασιάστηκαν (+211%) σε 20 χρόνια.
Εξαλείφοντας τον αντίκτυπο που είχε η δυσμενής σύγκριση με την περίοδο 2017-2018, που μετρούσε 53 εβδομάδες έναντι 52 φέτος, η προσέλευση του κοινού αυξήθηκε κατά 9,5% όπως και οι πωλήσεις εισιτηρίων κατά 10,3%.
Παρότι το πρόγραμμα δεν περιλάμβανε εφέτος ένα μιούζικαλ «φαινόμενο» όπως ήταν το «Hamilton» το 2015-2016, το «Dear Evan Hansen» το 2016-2017 ή το «The Band’s Visit» το 2017-2018, αρκετά θεάματα είχαν επιτυχίες όπως το «Tootsie» ή το «The Prom».
Όσον αφορά τα θεατρικά έργα, «To Kill a Mockingbird», η πολυαναμενόμενη νέα διασκευή του αριστουργήματος της Χάρπερ Λι, ήταν η ατραξιόν της σεζόν.
Στην έναρξη των παραστάσεων τον Δεκέμβριο του 2018, η εκσυγχρονισμένη εκδοχή του κλασικού μυθιστορήματος, που εκτυλίσσεται στον αμερικανικό νότο των φυλετικών διακρίσεων, κατέγραψε επίσης ρεκόρ πωλήσεων εισιτηρίων για θεατρικό έργο στο Μπρόντγουεϊ για μια εβδομάδα.
(Το βιβλίο κυκλοφορεί στα ελληνικά με τίτλο “Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια” σε μετάφραση της Βικτωρίας Τράμπαλη από τις εκδόσεις Bell).
Μετά τη μεγάλη άνοδο που σημείωσε πέρυσι, η μέση τιμή των εισιτηρίων αυξήθηκε ελαφρά αυτήν τη σεζόν (+0,6%), στα 123,87 δολάρια.
Αυτή η στασιμότητα κρύβει μια μεγάλη ανομοιότητα μεταξύ των μιούζικαλ των οποίων η μέση τιμή μειώθηκε κατά 2,3% και των θεατρικών έργων που αυξήθηκε πολύ κατά 30%. Η τελευταία αύξηση οφείλεται εν μέρει στο φαινόμενο «To Kill a Mockingbird», του οποίου ορισμένα εισιτήρια πωλήθηκαν αντί 499 δολαρίων στο ταμείο του θεάτρου.
Δείτε το βίντεο: