Η Ten Tone Productions επιστρέφει με το τρίτο κατά σειρά θεατρικό της έργο, με τον ανορθόδοξο τίτλο «Οι Ερωσυλίες», σε σενάριο και σκηνοθεσία του Γιώργου Σκανδάλη. Μετά την επιτυχία των δύο προηγούμενων θεατρικών έργων «Η Επιλογή» και «Το όνομά μου είναι Εύα», τα οποία ενθουσίασαν το κοινό, συνεχίζουμε την συνεργασία μας και φέτος με τον Γιώργο Σκανδάλη και κλείνουμε την τριλογία η οποία βασίζεται στις ιστορίες αγάπης τριών γυναικών: Της Ελένης (Η Επιλογή), της Εύας (Το όνομα μου είναι Εύα) και της Ερωφίλης (Οι Ερωσυλίες).

«Οι Ερωσυλίες» είναι μια νέα θεατρική εμπειρία, η οποία απαρτίζεται από πολλά διαφορετικά στοιχεία, ο συνδυασμός των οποίων την καθιστά μοναδική και την διαφοροποιεί από ότι έχετε δει μέχρι σήμερα. Η ιστορία περιγράφει την ζωή της Έρης, η οποία συμβιώνει μαζί με την μητέρα της κα. Γιώτα και την ξαδέρφη της Μαρία, στην Πάτρα του 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα προσκλητήριο για τα «Μπουρμπούλια»* έρχεται να ανατρέψει την ζωή της και να την φέρει αντιμέτωπη με τον Έρωτα, τον οποίο βρίσκει στο πρόσωπο ενός ανθρώπου που ήταν πάντα γύρω της, αλλά δεν της ανήκει. Μια ανελέητη μάχη μεταξύ της καρδιάς και του μυαλού. Συνεχείς αποκαλύψεις ανατρέπουν την εικόνα που προσπαθούν οι πρωταγωνιστές να προβάλλουν για τον εαυτό τους προς την κοινωνία. Μία επανάληψη γεγονότων και καταστάσεων που έρχονται να στοιχειώσουν, είτε την δική μας ζωή είτε τη ζωή των παιδιών μας. Ψέματα για να μην πληγώσουμε αυτούς που αγαπάμε, ψέματα από φόβο, ψέματα για να μην χάσουμε ότι θεωρούμε κεκτημένο.

Το έργο είναι μία Ωδή στον Έρωτα. Ωδή στον Θεό. Μία Ωδή στον Θεό της Έρης, που έχει σάρκα και οστά, σε αντίθεση με των υπολοίπων που είναι άυλος και άπιαστος. Μια παρομοίωση της πίστης στον Θεό με την πίστη στον Έρωτα.

Πηγή έμπνευσης του έργου είναι η ποιητική συλλογή «Οι Ερωσυλίες» της Ερωφίλης Γερασιμίδου. Η συνεργασία μας προέκυψε τυχαία και μόλις της έγινε η πρόταση την αποδέχτηκε με μεγάλη χαρά. Η πρώτη αποκλειστική παρουσίαση του βιβλίου της θα γίνει αρχές του 2019 στο Τορόντο ενώ αντίτυπα του βιβλίου θα διατίθενται στον χώρο του θεάτρου κατά την διάρκεια των παραστάσεων. Πολλά από τα ποιήματά της μάλιστα, είναι ενταγμένα μέσα στην θεατρική παράσταση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ηθοποιοί: Ανδρέας Παυλόπουλος, Γεράσιμος Παγουλάτος, Γιώργος Σκανδάλης, Δημήτρης Χατζηκωνσταντίνου, Ειρήνη Μπίθα, Ελένη Σαραντάκου, Ευγενία Νικολάου, Θωμαή Τζατζάνη, Κωνσταντίνος Ζαμπακίκας, Νικολέττα Κουτλεμάνης, Σταυρούλα Καρνούσκου, Στέλλα Μαστρογιαννάκου και η Χριστίνα Χούτρη.

2 Εβδομάδες – 10 Παραστάσεις:
Πέμπτη 22 Νοεμβρίου – 7:30 μ.μ.
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου – 7:30 μ.μ.
Σάββατο 24 Νοεμβρίου – 7:30 μ.μ.
Κυριακή 25 Νοεμβρίου – 2:00 μ.μ. & 7:30 μ.μ.
Πέμπτη 29 Νοεμβρίου– 7:30 μ.μ.
Παρασκευή 30 Νοεμβρίου – 7:30 μ.μ.
Σάββατο 1η Δεκεμβρίου – 7:30 μ.μ.
Κυριακή 2 Δεκεμβρίου – 2:00 μ.μ. & 7:30 μ.μ.

Alumnae Theatre – 70 Berkeley Street, Toronto – ON M5A 2W6
Για να αγοράσετε εισιτήρια: 647 345 1164 | tentoneproductions.com
Γενική είσοδος: $40

*Πρόκειται για μια ξεχωριστή εκδήλωση του Πατρινού Καρναβαλιού που ανάλογη δεν συναντάται πουθενά στην Ελλάδα. Τα Μπουρμπούλια θεωρούνται μία από τις παλαιότερες εκδηλώσεις. Ιστορικοί μελετητές προσδιορίζουν χρονολογικά το χορό των Μπουρμπουλιών γύρω στο 1872. Ο χορός γινόταν απογευματινή ώρα προκειμένου να διευκολύνονται οι Πατρινές να λείψουν από το σπίτι τους, χρησιμοποιώντας πολλές φορές διάφορες προφάσεις. Χωρίς συνοδό και χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο εισέρχονταν ελεύθερα στο χώρο του θεάτρου κρατώντας την ανωνυμία τους κάτω από την μαύρη στολή και τη μάσκα του Ντόμινο. Εκεί επέβαλλαν τους δικούς τους κανόνες συναναστροφής με το άλλο φύλο, οι οποίοι γίνονταν απόλυτα σεβαστοί. Το έθιμο αυτό αρκετά “προχωρημένο” και “εκκεντρικό” για την εποχή του, προκαλούσε τα σχόλια και την προσοχή όχι μόνο των κατοίκων της Πάτρας αλλά η φήμη του κέντριζε το ενδιαφέρον και την περιέργεια ολόκληρης της Ελλάδας.
** Σας γνωστοποιούμε ότι η παράσταση απευθύνεται σε ενήλικες καθώς περιέχει προκλητικές σκηνές. Η παρακολούθησή της είναι στη διακριτική ευχέρεια του θεατή.

*** Η διάρκεια της παράστασης είναι 3 ώρες συμπεριλαμβανομένου διαλλείματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης