«Η σημασία της δημιουργίας ενός οδικού άξονα, στα πρότυπα της Ολυμπίας Οδού, στη Δυτική Πελοπόννησο είναι σαφές ότι αποτελεί κομβικό ζήτημα για την προοπτική ανάπτυξης ολόκληρης της Πελοποννήσου» αναφέρει η βουλευτής Μεσσηνίας Νάντια Γιαννακοπούλου, σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με το μέλλον της Ολυμπίας Οδού.

Η βουλευτής ωστόσο, τονίζει πως η ολοκλήρωση του έργου «είναι εξαιρετικά αμφίβολη, ενώ η διακοπή των εργασιών στο τμήμα Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα καθιστά πλέον το ενδεχόμενο μη ολοκλήρωσης του έργου πολύ πιθανό κι εμάς υπόλογους στους πολίτες, δίχως να γνωρίζουμε με ακρίβεια εάν έχει αποφασιστεί κάτι ή όχι όσον αφορά το μέλλον του έργου».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, τονίζει τα προβλήματα που έχουν προκύψει:

Α) Η πρόσφατη σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών, με θέμα την «Ολυμπία Οδό», και η μη πρόσκληση των εκπροσώπων της Μεσσηνίας, οι οποίοι τελικά παρευρέθησαν.

Β) Το τελευταίο ζήτημα – κώλυμα που ετέθη από το Υπουργείο και αφορούσε τη διακοπή της χρηματοδότησης των έργων από τις τράπεζες, παρά τις σχετικές συμφωνίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γ) η πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρίας «Ολυμπία Οδός» που κατηγορεί για ολιγωρία το Υπουργείο.

Προβλήματα που σύμφωνα με την κ. Γιαννακοπούλου, «φανερώνουν τις προθέσεις των εμπλεκόμενων τη στιγμή που ένα έργο – τομή για την αναπτυξιακή πορεία της Πελοποννήσου φαίνεται να εγκαταλείπεται, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον». Η βουλευτής Μεσσηνίας τονίζει πως όλα τα παραπάνω «έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τη στόχευση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου που σε πρόσφατη συνάντηση, μάς διαβεβαίωσε ότι ”οι διαπραγματεύσεις οδηγούνται σε θετική κατεύθυνση με τελικό σκοπό την ολοκλήρωση του συνόλου του οδικού έργου, όπως είχε αρχικά προβλεφθεί”».

Θυμίζει ακόμα ότι σε πρόσφατες διαπραγματεύσεις μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου, των παραχωρησιούχων και των εμπλεκόμενων τραπεζών, διέρρευσε ότι μεταξύ άλλων προωθείται μία σημαντική αλλαγή στις συμβάσεις. «Η αλλαγή αυτή προβλέπει την περικοπή του φυσικού αντικειμένου σε δύο από τους οδικούς άξονες που κατασκευάζονται με σύμβαση παραχώρησης, ενώ συγκεκριμένα στην Ολυμπία Οδό ο αυτοκινητόδρομος θα φτάσει μέχρι την Πάτρα και περικόπτεται το κομμάτι μέχρι τον Πύργο και την Τσακώνα» υπογραμμίζει η βουλευτής και θέτει το ερώτημα: «Τι θα γίνει τελικά με τον οδικό άξονα της Ολυμπίας Οδού; Θα σταματήσει στην Πάτρα ή θα φτάσει ως την Τσακώνα, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης;».

Πηγή:peloponnisiaki

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης