Κατατέθηκε στη Βουλή και ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Οικονομικών η συζήτηση για την επικύρωση της σύμβασης μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και της εταιρείας Siemens, για το σύστημα σηματοδότησης των νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας, που αφορά σε επτά νέους σταθμούς.

Απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του κ. Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα που θα υπάρξουν από τη λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημούλης συμφώνησε στην ανάγκη να ξεκινήσει η λειτουργία των νέων σταθμών, ωστόσο καυτηρίασε το γεγονός ότι το ελληνικό Δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από τη ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.

«Είμαστε η μόνη χώρα που δεν ζήτησε από τη Siemens ούτε ένα ευρώ, όταν 17 άλλες χώρες έχουν διεκδικήσει αποζημιώσεις και έχουν εισπράξει περίπου 2 δισ. ευρώ. Θα έπρεπε αυτοί οι σταθμοί να χρηματοδοτηθούν από ένα μέρος των κλεμμένων» σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και τόνισε ότι όχι μόνο έχασε το ελληνικό Δημόσιο πολλά εκατομμύρια από το σκάνδαλο της Siemens, αλλά και κανένας μέχρι σήμερα δεν μπήκε φυλακή.

Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης