Σε δυσθεώρητα ύψη έχει φτάσει, σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών, Νίκο Σηφουνάκη, το έλλειμμα της ΤΡΑΜ Α.Ε., το οποίο από τα 6,4 εκατομμύρια ευρώ στο τέλος του 2004, έφτασε τα 155 εκατομμύρια ευρώ το 2009. Ανάλογη ήταν και η αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων για το ίδιο διάστημα, καθώς από τους 156, έφτασαν τους 689. Αυτές οι προσλήψεις έχουν τεθεί, μάλιστα, στο μικροσκόπιο του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρου Ρακιντζή, το πόρισμα του οποίου έχει διαβιβαστεί στις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές.

Οι ανακοινώσεις αυτές του κ. Σηφουνάκη έγιναν στο πλαίσιο της ενημέρωσης για την ολοκλήρωση του «πράσινου κύματος», το οποίο θα δίνει προτεραιότητα στο τραμ, στους φωτεινούς σηματοδότες, για να μειωθούν οι χρόνοι των διαδρομών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την πλήρη εφαρμογή του «πράσινου κύματος», ο χρόνος διαδρομής στους τρεις βασικούς άξονες θα μειωθεί κατά 10-15 λεπτά.

Έτσι η διαδρομή Σύνταγμα – ΣΕΦ θα γίνεται σε 40 από 50 λεπτά, η διαδρομή Σύνταγμα – Βούλα μειώνεται από τα 65 στα 50 λεπτά και η διαδρομή ΣΕΦ – Βούλα από τα 45 στα 35 λεπτά.

Όσο για την ολοκλήρωση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, αναμένεται, σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών, να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2012 ή εντός του 2013. Ο κ. Σηφουνάκης διευκρίνισε ότι η καθυστέρηση για την ολοκλήρωση του έργου του «πράσινου κύματος» δεν έχει σχέση με τις πρόσφατες εξελίξεις στη Siemens.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ανακοίνωσε, τέλος, την αναβάθμιση του ΟΑΣΑ, με στόχο έως το 2012 να αυξηθεί κατά 20% ο όγκος του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιεί αστικές συγκοινωνίες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης