Τρεις διαδοχικές συναντήσεις είχε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, στο περιθώριο της περιοδείας του πρωθυπουργού στη Θράκη, τον οποίο συνόδευε.

Αρχικά συναντήθηκε στα γραφεία της Μουφτείας Κομοτηνής με τον Σοφολογιότατο Μουφτή Κομοτηνής, Μέτσο Τζεμαλή και τον Σοφολογιότατο Μουφτή Ξάνθης, Μεχμέτ Εμίν Σινίκογλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε εγκάρδιο κλίμα, οι δύο Μουφτήδες περιέγραψαν στον υπουργό τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη λειτουργία της Μουφτείας και τον συνεχάρησαν για το σεβασμό και τη φροντίδα με την οποία το υπουργείο αντιμετωπίζει τη μουσουλμανική θρησκευτική εκπαίδευση.
Οι Μουφτήδες δήλωσαν ότι αισθάνθηκαν ιδιαίτερη τιμή για το γεγονός ότι το υπουργείο δημοσιοποίησε στην ιστοσελίδα του την απάντηση των Σοφολογιοτάτων για μείζονα θέματα του Ισλάμ και εξήραν την ευαισθησία του υπουργού για τις θρησκευτικές ελευθερίες.

Ο κ. Γαβρόγλου είχε συνάντηση και με τέσσερις Μητροπολίτες, στα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Μαρωνείας Κομοτηνής: τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως και Τραϊνουπόλεως, κ.κ. Άνθιμο, τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου, κ.κ.Δαμασκηνό, τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής, κ.κ. Παντελεήμονα και τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθεωρίου, κ.κ. Παντελεήμονα.

Οι Μητροπολίτες επέμειναν στην ανάγκη η Ελλάδα να αναδείξει την αρμονική συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων στη Θράκη, που μπορεί να αποτελέσει πανευρωπαϊκό παράδειγμα. Επικαλέστηκαν, μάλιστα, τη δήλωση του πρωθυπουργού: «Δεν επιτρέπουμε σε καμία ξένη αρχή να παίζει παιχνίδια εις βάρος Ελλήνων πολιτών.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο υπουργός προσκάλεσε τους Μητροπολίτες καθώς και τους Μουφτήδες στην Αθήνα προκειμένου να συζητήσουν εκτενέστερα και επί συγκεκριμένων υπομνημάτων τα θέματα που ετέθησαν.

Ο Κώστας Γαβρόγλου κατά την περιοδεία του επισκέφθηκε και το Μουσικό Γυμνάσιο Κομοτηνής, όπου συναντήθηκε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους καθηγητές του σχολείου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης