Τη διαβεβαίωση, ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση στον ΟΣΕ, έδωσε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.

Ο κ. Ρέππας, μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ, τόνισε, πάντως, ότι μερίδιο ευθύνης για την κακοδιαχείριση στον οργανισμό είχαν και οι εργαζόμενοι και τα στελέχη.

Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι «οι εργαζόμενοι έχουν μερίδιο ευθύνης, τους αναλογεί μερίδιο ευθύνης, καθώς κάποιοι από μέσα ευνόησαν την εξέλιξη αυτή» και πρόσθεσε πως «τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης δεν θα είχαν τέτοια έκταση, αν δε συμμετείχαν στελέχη του Οργανισμού. Αυτά ήταν γνωστά, ουδείς μπορεί να πει ότι δεν είχε αντιληφθεί τι γινόταν».

Ο Δημήτρης Ρέππας επανέλαβε ότι μέσα στο 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα έχει πλέον ελλείμματα και μίλησε για ένα ποιοτικότερο τρένο.

Ακόμη, ο υπουργός Μεταφορών επεσήμανε ότι η υποδομή που θα περιλαμβάνει το δίκτυο, που θα το πάρει ο όμιλος ΟΣΕ, θα είναι 100% κρατική. Η εκμετάλλευση της υποδομής θα διαφοροποιηθεί, καθώς ο ιδιώτης που θα χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο θα πληρώνει για τη χρήση.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Νίκος Κιουτσούκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ επιτέθηκε στην κυβέρνηση λέγοντας: «Απορούμε ως εργαζόμενοι γιατί εξυγίανση σημαίνει αλλαγή εργασιακών σχέσεων και μείωση αποδοχών των εργαζομένων».

Παράλληλα, ανέφερε ότι «ο ΟΣΕ κάθε χρόνο καταβάλλει 15 εκατ. ευρώ για να αντικαταστήσει κλεμμένα καλώδια και η κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα. Να βάλουν χέρι στις προμήθειες του Οργανισμού και να μας πει το ελληνικό Δημόσιο τι χρωστάει στον ΟΣΕ από το 1978».