Αποφασισμένος να βάλει τη δική του «σφραγίδα» στο νέο κυβερνητικό του ρόλο, φέρεται ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης, ο οποίος λίγα μόνο εικοσιτετράωρα μετά την ψήφο εμπιστοσύνης που πήρε η κυβέρνηση, εξήγγειλε την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου των ταξί.

Ο κ. Ραγκούσης κατέστησε σαφές ότι δεν θα υπογράψει το προεδρικό διάταγμα που είχε ετοιμάσει ο προκάτοχός του, καθώς, όπως τόνισε, δεν προέκυπτε η δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου το επάγγελμα εξακολουθούσε να είναι κλειστό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι η απελευθέρωση του συγκεκριμένου επαγγέλματος είναι γεγονός, καθώς ισχύει από τις 2 Ιουλίου και όποιος θέλει μπορεί να καταθέσει αίτημα στην περιφέρεια προκειμένου να αποκτήσει άδεια ταξί.

Το παράβολο, που θα πληρώνει ο ενδιαφερόμενος, δεν έχει ακόμα καθοριστεί- θα ανακοινωθεί σε περίπου ένα τρίμηνο- αλλά, όπως άφησε να εννοηθεί ο κ. Ραγκούσης, θα είναι εξαιρετικά χαμηλό, ενώ το επόμενο διάστημα θα καθοριστούν και οι περιορισμοί για τη χορήγηση άδειας ταξί, όπως π.χ. το λευκό ποινικό μητρώο.

Χαμένοι είναι, όσοι έχουν αγοράσει ήδη άδειες ταξί, πληρώνοντας έως και 200.000 ευρώ και τώρα βλέπουν να χάνονται τα χρήματά τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ερωτηθείς για το θέμα, ο υπουργός απάντησε, πως αυτές είναι στρεβλώσεις, που δημιουργούνται στην αγορά, που δεν μπορούν να εμποδίσουν την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος.

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι είναι έξω από τις προθέσεις του υπουργείου να ορίζει τον αριθμό των ταξί που θα κυκλοφορούν σε μία περιοχή, αφού, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, η αγορά με αυτορρύθμιση θα κρίνει πόσα ταξί αντέχει η κάθε περιοχή.

Τέλος, ο κ. Ραγκούσης ανακοίνωσε ότι σύντομα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας θα διαθέτουν ασύρματο δίκτυο Ιντερνετ (Wi- Fi) όπου οι επιβάτες θα το χρησιμοποιούν δωρεάν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά το πρόγραμμα θα ξεκινήσει από το Μετρό, με την υπηρεσία να παρέχεται αρχικά σε επίπεδο οδού και σταθμού με προοπτική μελλοντικά αυτό να γίνεται και στις σήραγγες.

Ο υπουργός τόνισε ότι το κόστος της εφαρμογής αυτής, και το οποίο είναι πολύ μικρό, θα το αναλάβει κάθε συγκοινωνιακός φορέας, που με διαγωνιστική διαδικασία θα μπορεί να επιλέξει τον πάροχο, με τον οποίο θα συνεργαστεί.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης