Ανταπόκριση από Στρασβούργο – Νίκος Ρούσσης

Ο καταδικασμένος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και έγκλειστος των ελληνικών φυλακών Ιωάννης Λαγός, που διατηρεί όμως, άθικτη την θέση του στην Ευρωβουλή, δεν χάνει ευκαιρία να υποδηλώνει την παρουσία του, με ερωτήσεις πάσης φύσεως προς την Κομισιόν!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελευταίο του «κατόρθωμα» η ερώτηση που υπέβαλλε, την πρώτη Φεβρουαρίου 2023, προς την Κομισιόν, με την οποία εκφράζει τις έντονες ανησυχίες του, για την συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτων στην ΕΕ.

Επικαλούμενος στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), σημειώνει ότι για το σύνολο του 2022 η αγορά επιβατηγών αυτοκινήτων συρρικνώθηκε κατά 4,6%.

Σημειώνει δε ότι, η μείωση αυτή οφείλεται τόσο σε οικονομικούς λόγους, όσο και στο ρευστό κλίμα που επικρατεί ως προς τις απαιτήσεις για εκπομπές ρύπων. Συνολικά ταξινομήθηκαν 9,3 εκατ. οχήματα, το χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί από το 1993. Μεταξύ των 4 μεγάλων αγορών της ΕΕ, μόνο στη Γερμανία σημειώθηκε αύξηση των ταξινομήσεων για το 2022, με οριακή άνοδο της τάξεως του 1,1%. Στην Ιταλία σημειώθηκε πτώση 9,7%, στη Γαλλία 7,8% και στην Ισπανία 5,4%. Αυτή η καθίζηση της αγοράς αυτοκινήτου θέτει σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας και απειλεί με συρρίκνωση το ΑΕΠ της ΕΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ρωτάει, λοιπόν, την Κομισιόν

Ποιες πρωτοβουλίες αναμένεται να αναλάβει για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου, δεδομένου ότι ο κύκλος εργασιών της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 8% του ΑΕΠ της ΕΕ και δεδομένου ότι 12,6 εκατομμύρια Ευρωπαίοι εργάζονται (άμεσα και έμμεσα) στη βιομηχανία αυτοκινήτων, καταλαμβάνοντας το 6,6% του συνόλου των θέσεων εργασίας στην ΕΕ;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης