Την ακρίβεια «τρέμει» ο Πρωθυπουργός, γι’ αυτό έχει δώσει αυστηρές εντολές στον Υπουργό Ανάπτυξης Χρήστο Φώλια να συνεργασθεί με τον αρμόδιο επί των τιμών υφυπουργό Γιώργο Βλάχο, για να παρουσιάσει «δέσμη» μέτρων με στόχο να περιορισθεί η ανεξέλεγκτη άνοδος των τιμών, ειδικά στα είδη λαϊκής κατανάλωσης.

Όπως λένε στο Μαξίμου, το υπουργείο Ανάπτυξης έχει χάσει μέχρι τώρα τη μάχη, παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες του Γιώργου Βλάχου που χαίρει της εκτίμησης του Καραμανλή, αφού τους συνδέει προσωπική φιλία από τα φοιτητικά χρόνια της μεταπολίτευσης όταν ήταν στελέχη της ΟΝΝΕΔ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως η γκρίνια των ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα ο υφυπουργός να δέχεται τα πυρά των ομοϊδεατών του βουλευτών.

Με δήλωσή του στον «Ελεύθερο Τύπο» και στον Νίκο Τσούτσια ο βαλλόμενος υφυπουργός προκαλεί τους επικριτές του λέγοντας : «Όποιος συνάδελφος απ’ όλα τα κόμματα έχει να προτείνει παραλείψεις είναι καλοδεχούμενος»…

Μέσα σε αυτό το χαμό οι τεχνοκράτες του υπουργείου ετοιμάζουν τέσσερα μέτρα άμεσης δράσης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • Καταγραφή των εκπτώσεων πάνω στα τιμολόγια για να φαίνεται το εύρος του κέρδους
  • Την υποχρέωση να παρουσιάζει κάθε εταιρεία ό,τι στοιχεία της ζητούνται από το υπουργείο
  • Την έκδοση δίγραμμης επιταγής στις συναλλαγές μεταξύ χονδρεμπόρων και παραγωγών
  • Την υποχρεωτική αναβολή της τιμής στα δελτία αποστολής των παραγωγών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης