Αυστηρή προειδοποίηση προς τις τράπεζες να συνεχίσουν την ομαλή χρηματοδότηση ώστε να ολοκληρωθούν χωρίς προβλήματα τα έργα των 5 μεγάλων αυτοκινητόδρομων έστειλε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

«Καμία τράπεζα και κανένας τραπεζίτης δεν μπορεί να βρει προσχήματα έναντι του δημοσίου ώστε να βρει πάτημα και να αποχωρήσει. Θα μείνουν και θα συνεχίζουν να είναι συνεπείς στη χρηματοδότηση από τη στιγμή που το κράτος είναι συνεπές με τις υποχρεώσεις του», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Ρέππας.

Νωρίτερα, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης, υποστήριξε ότι «το κίνημα δεν πληρώνω δεν είναι αυθόρμητο» και ότι «εξυπηρετεί τους ευρωπαίους τραπεζίτες που έκαναν συμβάσεις με χαμηλό επιτόκιο και ψάχνουν τον τρόπο να απαλλαγούν από αυτές».

Στο επίκεντρο πάντως της αντιπαράθεσης ανάμεσα σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών που καταψηφίστηκε επί της αρχής από όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης, βρέθηκε η επίμαχη τροπολογία που επιβάλει αυστηρές ποινές σε όσους αρνούνται να πληρώσουν εισιτήριο και διόδια.

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υπεραμύνθηκε των νέων ρυθμίσεων, ενώ παράλληλα προειδοποίησε ότι η εισιτηριοδιαφυγή μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στην στάση λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών.

Τέλος, ο εισηγητής της ΝΔ Μιχάλης Παπαδόπουλος χαρακτήρισε πρόχειρο το νομοσχέδιο, ο ανεξάρτητος βουλευτής Ελευθέριος Αυγενάκης, άτολμο και δειλό, ενώ ο εισηγητής του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης έκανε λόγο για «σεληνιακό τοπίο που δημιουργείται για το ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών».

«Διαφωνούμε ριζικά στις διατάξεις του αποφασίζομεν και διατάσσομεν δήλωσε ο εισηγητής του ΛΑΟΣ Παύλος Μαρκάκης, ενώ ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης κατηγόρησε την κυβέρνηση για αυταρχικές λογικές.

Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα συνεχιστεί σήμερα το απόγευμα επί των άρθρων και των τροπολογιών και η ψήφισή του αναμένεται αργά το βράδυ.