«Περίσσεψαν το τελευταίο διάστημα οι φιέστες και οι φωτογραφίες κυβερνητικών στελεχών, υπουργών, με αποκορύφωμα την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, με φόντο τα καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία. Φυσικά, άχνα δεν βγάλανε γιατί κυκλοφορούν τα 40 από τα 140 νέα ηλεκτρικά οχήματα, κουβέντα δεν είπανε για τον ελλιπή σχεδιασμό εκπαίδευσης των εργαζομένων τόσο για την οδήγησή τους, όσο και τη συντήρηση και επισκευή τους, κουβέντα γιατί ακόμα δεν έχει υλοποιηθεί η τοποθέτηση των αναγκαίων φορτιστών στα αμαξοστάσια» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της Κομματικής Οργάνωσης Αττικής (ΚΟΑ) του ΚΚΕ και σχολιάζει:

«Αυτό που δεν περισσεύει είναι η υπομονή και η οργή χιλιάδων επιβατών και εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες από αυτό που βιώνουν καθημερινά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Στην ουσία αυτό που κυριαρχεί σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες για τον εργαζόμενο του λεκανοπεδίου είναι ότι δεν ξέρει πότε και πώς θα φτάσει στη δουλειά του» επισημαίνει, μεταξύ άλλων, η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της ΚΟΑ του ΚΚΕ και προσθέτει: «Αυτή η κατάσταση συνυπάρχει με πολύ σοβαρά ζητήματα ασφάλειας που, ανά πάσα στιγμή, μπορούν να προκαλέσουν ανεξέλεγκτης έκτασης ατυχήματα. Τα παραδείγματα της επιδομής των ραγών στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, η φωτοσήμανση, η ανεξέλεγκτη κατάσταση των λεωφορειακών γραμμών που έχουν δοθεί στα ΚΤΕΛ, με οχήματα που δεν υποβάλλονται σε κανένα τεχνικό έλεγχο, είναι κάποια από τα παραδείγματα τα οποία με αυτοθυσία πολλές φορές αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες».

«Το μοντέλο που διαφημίζει ως φάρμακο η κυβέρνηση είναι το φαρμάκι της ιδιωτικοποίησης και απελευθέρωσης των συγκοινωνιών (Ιδιωτικές κοινοπραξίες, leasing κτλ) με βάση τις κατευθύνσεις και τους κανονισμούς της ΕΕ. Είναι οι κανονισμοί και οι κατευθύνσεις που και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις υλοποίησαν και νομοθέτησαν με συνεχιστή την σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ. Τα αναγκαία έργα συντήρησης της υποδομής των αμαξοστάσιων, των δικτύων, τα ζητήματα του στόλου, της ασφάλειας μπαίνουν στη ζυγαριά κόστους- οφέλους. Η έλλειψη οδηγών, οι χαμηλοί μισθοί, τα εξαντλητικά ωράρια, η δουλειά χωρίς ρεπό είναι όρος για την αύξηση της κερδοφορίας και την μείωση του κόστους» σημειώνεται.

«Εδώ και τώρα οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, ο λαός της Αττικής, πρέπει να απαιτήσουν από την κυβέρνηση όλα εκείνα τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίζουν σύγχρονη ασφαλή τακτική συγκοινωνία χωρίς ιδιώτες, μακριά από τις ράγες του κέρδους» τονίζεται στην ανακοίνωση η οποία καταλήγει ως εξής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«ΥΓ: Αντί να κοιτάξουν πώς θα αντιμετωπίσουν την άθλια και επικίνδυνη κατάσταση, με εντολή του υφυπουργού Μεταφορών πραγματοποιούνται αυτές τις ημέρες ειδικά σεμινάρια για την αποτελεσματικότητα των ελεγκτών εισιτηρίων, για να κοιτάξουν δηλαδή πώς θα αυξήσουν τις κλήσεις και τα πρόστιμα σε κάνα φτωχοδιάβολο που δεν έκοψε εισιτήριο, αντί να πραγματοποιήσουν κανένα σεμινάριο συντήρησης και επισκευής ηλεκτρικών οχημάτων».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης