Για «άνευ προηγουμένου» σπουδή υπουργείων και οργανισμών να προκηρύξουν διαφημιστικούς διαγωνισμούς «αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας» τις τελευταίες ημέρες κάνει λόγο ο εκπρόσωπος της Ν.Δ., Γ. Μιχελάκης.
Ο εκπρόσωπος του κόμματος καταγγέλει ότι «σε αυτές τις εποχές που το Δημόσιο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες του, υπουργεία και μονοπωλιακοί οργανισμοί που ελέγχονται από το κράτος, όπως το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ, προχωρούν σε προκηρύξεις διαγωνισμών υψηλού budget με στόχο να δεσμεύσουν, με τις αποφάσεις τους, την επόμενη κυβέρνηση».
Για παράδειγμα, διευκρινίζει, «δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader, να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός».
«Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον – άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή», ξεκαθαρίζει ο κ. Μιχελάκης.