Μέσα στο 2021 θα δημοπρατηθεί η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, για να γίνει, μέσω της Αττικής Οδού, η διασύνδεση της με την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, στο ύψος της Γέφυρας Καλυφτάκη. Η επέκταση, μήκους 3,8 χιλιομέτρων δεν θα περιλαμβάνει διόδια.
«Για να ξεπεράσουμε εμπόδια και καθυστερήσεις, αποφασίσαμε την απεμπλοκή της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, που χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Κάνουμε το έργο δημόσιο και “τρέχουμε” γρηγορότερα τα σχετικά ζητήματα» είπε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας ότι όλες οι μελέτες ολοκληρώνονται στο επόμενο τρίμηνο, και περιλαμβάνουν την εκπόνηση όλων των στατικών μελετών, και των συμπληρωματικών μελετών όπως πχ οδοποιία, υδραυλικές, στατικές και ηλεκτρομηχανολογικές. Επίσης, πρόσθεσε, προχωράμε με ταχύτητα για το ζήτημα των απαλλοτριώσεων.
Παράλληλα, ανέφερε ότι θα γίνει προσπάθεια χρηματοδότησης, με ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, και εάν δεν ενταχθεί εκεί, επειδή οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι τόσο μεγάλοι, δεν θα έχει πρόβλημα να ενταχθεί σε άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως η νέα Προγραμματική Περίοδος 2021-27. Εμείς «δεν μπήκαμε στον πειρασμό να ανακοινώνουμε φαραωνικά έργα, χωρίς να έχουμε πάρει το πράσινο φως για να τα χρηματοδοτήσουμε», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Αναφερόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης είπε ότι είναι ένα έργο που θα καταλήγει, έπειτα από 3,8 χιλιόμετρα, στην Εθνική Οδό, στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά, και θα υπάρχει μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων με ανοιχτή εκσκαφή.