Διαβεβαιώσεις ότι η διαδικασία αξιολόγησης στην Εκπαίδευση πραγματοποιείται κανονικά, παρείχε το υπουργείο Παιδείας, απαντώντας σε σχετικά δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Ειδικότερα, ως προς την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικού έργου, που υλοποιείται για δεύτερη χρονιά, ολοκληρώθηκε ήδη η πρώτη εφαρμογή της κατά το σχολικό έτος 2021-2022, με σχεδόν απόλυτη συμμετοχή των σχολείων, της τάξης του 99%.
Για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού συστήματος – «ελληνική Pisa», το υπουργείο Παιδείας ενημέρωσε ότι ολοκληρώθηκε ήδη ο πρώτος κύκλος -και ότι προετοιμάζεται ο δεύτερος κύκλος- των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα που διενεργήθηκαν στις 18 Μαΐου 2022, που αποτυπώνουν το βαθμό ανταπόκρισης των μαθητών στις εξεταζόμενες γνώσεις και δεξιότητες, σύμφωνα με τους στόχους που θέτουν τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών, σε 554 Σχολεία, Δημοτικά (ΣΤ’ τάξη) και Γυμνάσια (Γ’ τάξη), όλων των τύπων όλης της χώρας, με τη συμμετοχή 11.411 μαθητών/-τριών.
Τέλος, αναφορικά με την ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, το υπουργείο διαβεβαίωσε ότι έχουν γίνει όλα τα αναγκαία βήματα (διαμόρφωση ειδικής πλατφόρμας και ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος) για την έναρξή της.
«Η ατομική αξιολόγηση θα ξεκινήσει εντός της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, όπως ήταν προγραμματισμένο, με την ολοκλήρωση της επιλογής των νέων Συμβούλων Εκπαίδευσης η οποία είναι σε τελική φάση. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα είναι και οι πρώτοι που θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς (εν συνεχεία θα αξιολογήσουν και οι Διευθυντές σχολείων) και οι πρώτοι αξιολογούμενοι θα είναι οι πρόσφατα διορισθέντες εκπαιδευτικοί», αναφέρεται από το υπουργείο.