«Είναι κρίμα να λέμε ότι ένα μεγάλο, κυρίως πολιτικό και όχι μόνο τεχνοκρατικό εγχείρημα για τη Θεσσαλονίκη, που είναι η κρατικοποίηση ή αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, απέτυχε μέσα σε ένα χρόνο με συσσωρευμένα προβλήματα», τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, κλείνοντας την ημερίδα με θέμα: «Κυκλοφοριακό Θεσσαλονίκης και Αστικές Συγκοινωνίες» που διοργάνωσε η οικονομική ηλεκτρονική εφημερίδα Voria.

Ο Χρ. Σπίρτζης, σημείωσε, ότι πολλοί δεν γνώριζαν το θεσμικό πλαίσιο της λειτουργίας των φορέων, επισήμανε ότι το κράτος επέλεξε να έχει δημόσιες αστικές συγκοινωνίες για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και ανέφερε ότι εντοπίστηκαν παθογένειες διαμετρικά αντίθετες στις δύο πόλεις.

Για τον ΟΑΣΘ είπε: «αρκετά λεωφορεία – και γι αυτό κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου – αρκετά λεωφορεία δωδεκαετίας, 399 λεωφορεία, ενώ είχαν αποσβεστεί, δεν ήρθαν στο ελληνικό δημόσιο όπως όριζε ο νόμος του 2010, αλλά πουλήθηκαν για παλιοσίδερα αντί τιμήματος 860.000 ευρώ όταν το κόστος αγοράς ήταν 42,3 εκ. ευρώ». 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ