«Πλήρωνα για να συμμετέχω επί ίσοις όροις στους διαγωνισμούς, αλλά δεν δωροδόκησα», φέρεται να είπε στη μαραθώνια κατάθεσή του στην αρμόδια Επιτροπή  της Βουλής, ο εφοπλιστής Φώτης Μανούσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνεχίζοντας στη «σκληρή» γραμμή των αποκαλύψεων ο εφοπλιστής επανέλαβε τα περί «ζούγκλας» και «νονών» στην ακτοπλοΐα: «Δεν πίστευα ότι επί Νέας Δημοκρατίας θα έπρεπε να δώσω χρήματα για να πάρω μια δουλειά», φέρεται να είπε με παράπονο. Υποστήριξε ακόμη ότι δεν δωροδόκησε τον Παυλίδη, αλλά απλώς… έδωσε λεφτά επειδή του ζητήθηκαν και όχι για να πάρει τη δουλειά, αλλά για να συμμετέχει στον διαγωνισμό, προφανώς για να αποφύγει κι ο ίδιος τις νομικές συνέπειες που θα είχε η ομολογία για δωροδοκία.

Σύμφωνα  με πληροφορίες, ο πλοιοκτήτης αναφέρθηκε σε έναν διαγωνισμό του 2006 της γραμμής Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Σάμος και Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη  και στον οποίο, αν και είχε αυτός μειοδοτήσει, τη δουλειά τελικά την πήρε  ένας ανταγωνιστής του, με απευθείας ανάθεση και χωρίς να πληροί τις προϋποθέσεις.

Είναι αυτός ο διαγωνισμός για τον οποίο ο Φώτης Μανούσης φέρεται να κάνει λόγο για τις 100.000 ευρώ που πλήρωσε, ποσό όμως μικρό μπροστά στο λευκό μπλοκ των επιταγών που προσέφεραν οι ανταγωνιστές, όπως λέει.

Ο Φώτης Μανούσης φέρεται ακόμη να είπε ότι για την περιπέτειά του με τον Αριστοτέλη Παυλίδη είχε ενημερώσει τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλη Κεφαλογιάννη, χωρίς να πάρει καμιά απάντηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ερωτηθείς ο κ. Κεφαλογιάννης διέψευσε τα λεγόμενα του εφοπλιστή: «Με έκπληξη πληροφορήθηκα κι εγώ τους ισχυρισμούς του πλοιοκτήτη κ.Μανούση. Σας βεβαιώ όμως ότι ουδέποτε ο κ. Μανούσης με είχε ενημερώσει για τα όσα δηλώνει τώρα. Άλλωστε σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν είχα ποτέ κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον κ. Μανούση».

«Ενημέρωσα και τον μετέπειτα υπουργό Γιώργο Βουλγαράκη για  το πρόβλημα μου», φέρεται να ισχυρίζεται επιπλέον ο εφοπλιστής.

Όμως, πληροφορίες αναφέρουν ότι μια νέα δικογραφία διαβιβάζεται από τον ανακριτή Ρόδου στη Βουλή, και αφορά τα δρομολόγια Τήλος-Σύμη-Ρόδος και η οποία αναμένεται να συμπεριληφθεί στην ίδια προανακριτική επιτροπή.

Ο Δήμαρχος Τήλου Τάσος Αλιφιέρης είπε ότι αυτή η δικογραφία έχει πολύ ψωμί, και κατά την εξέταση αυτής της υπόθεσης μπορεί και να αποδειχθεί απιστία κατά του Δημοσίου.

Ο βουλευτής Δωδεκανήσου και πρώην Υπουργός Αιγαίου Αριστοτέλης Α. Παυλίδης δήλωσε σχετικά:

«Μετά πάροδο πενταετίας από τη διενέργεια διαγωνισμού, που τον επήρε η Ναυτιλιακή Εταιρία λαϊκής βάσης της Σύμης, χωρίς καμία απολύτως ένσταση τότε, και η οποία κατάφερε να λύσει μόνιμο πρόβλημα μικρών νησιών της Δωδεκανήσου, διαβιβάζεται ο σχετικός φάκελος στη Βουλή αμελλητί. Καλώς να ορίσει κι αυτός. Απλώς, διερωτώμαι, τι άλλο ακόμη θ’ ακολουθήσει».

Η εταιρεία ΑΝΕΣ εξέδωσε ανακοίνωση, όπου υποστηρίζει ότι η ανάληψη δρομολογίων στην ανωτέρω γραμμή έγινε με πλήρη διαφάνεια, η δε εταιρεία είναι λαϊκής βάσης και εκφράζει τα συμφέρονται πολλών και όχι λίγων.

Το  απόγευμα ολοκληρώθηκε η κατάθεση του εφοπλιστή Φωτίου Μανούση στην κοινοβουλευτική επιτροπή που διερευνά την υπόθεση Παυλίδη. Στην επιτροπή προσήλθαν επίσης και κατέθεσαν ο βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ Αναστάσιος Καραμάριος και η υπάλληλος του κ. Μανούση Αικατερίνη Αναγνωστοπούλου.

Την Παρασκευή αναμένεται να καταθέσουν ο κοινοτάρχης Αγ. Ευστρατίου Χαράλαμπος Μακρής, ο διατελέσας γενικός γραμματέας του υπουργείου Αιγαίου Ανδρέας Βαρδουλάκης, ο πρώην βουλευτής της ΝΔ Κωνσταντίνος Ζαχαράκης, ο συνταξιούχος της ΔΕΗ και φερόμενος ως συνεργάτης του κ. Μανούση, Τσαμπίκος-Θεολόγος Τριομμάτης και ο δημοσιογράφος Σάββας Αθανασίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης