Την πρόθεσή του να προχωρήσει άμεσα στο κλείσιμο των δημοσίων ΚΤΕΟ, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης κατά τη διάρκεια φιλικής συνάντησης που είχε στη Βουλή με κοινοβουλευτικούς συντάκτες.

Ο υπουργός χαρακτήρισε παρωχημένα τα συγκεκριμένα Κέντρα και τόνισε ότι θα κλείσουν, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει ποια θα είναι η τύχη των εργαζομένων σε αυτά. Σε ερώτηση αν θα προλάβει ο ίδιος να προχωρήσει στην ενέργεια αυτή, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα όσα έχουν λεχθεί, σε περίπου δύο μήνες θα γίνουν εκλογές, ο κ. Βορίδης απάντησε: «θα προλάβω».

Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ και 130 Ιδιωτικά (ΙΚΤΕΟ), τα οποία φαίνεται ότι κερδίζουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, παρά το γεγονός πως είναι λίγο ακριβότερα, προκειμένου να αποφύγουν την ταλαιπωρία, καθώς τηρούνται, σε μεγάλο βαθμό, οι ώρες των ραντεβού και γενικότερα το περιβάλλον είναι πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ πρέπει να υπερβαίνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.

Πάντως, το πρόβλημα των ανέλεγκτων αυτοκινήτων συνεχίζει να προβληματίζει το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με εκτιμήσεις ένα στα τρία αυτοκίνητα δεν έχει περάσει από τον τεχνικό έλεγχο και το φαινόμενο αυτό παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις το τελευταίο διάστημα λόγω της οικονομικής κρίσης.

Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ απωλεσθέντα έσοδα για το δημόσιο.

Επιμέλεια:Χρήστος Μαζάνης