Στους θεούς, τους μύθους και τους ήρωες, βασίζεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό, την οποία παρουσίασε τη Δευτέρα, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών, η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας το περίπτερο της Ελλάδας στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market.

Η νέα επικοινωνία συνοψίζεται στην ιδέα ότι «οι Έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας», σημείωσε η υπουργός κατά την ομιλία της στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρώων και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας. Σκοπός της είναι να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Η επικοινωνία θα διαχυθεί κυρίως μέσα από το διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική.

Στην ομιλία της η υπουργός τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο «brand name», επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού και επισήμανε τις θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται με στόχο να καλύψουν τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη.

Προσδιορίζοντας τους στόχους της τουριστικής πολιτικής για το επόμενο διάστημα, με βάση το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, τόνισε ότι βασίζονται στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, την αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών, την αειφόρο ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων, την τόνωση της απασχόλησης και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και τη διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάστηκε φιλμ, με τίτλο «Gods, Myths, Heroes», παραγωγής του ΕΟΤ, το οποίο οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015. Καθώς η φετινή έκθεση WTM συμπίπτει και με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού, ο διεθνούς φήμης δημοσιογράφος της Independent κ. Simon Calder παρουσίασε μια αναδρομή για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού στη Βρετανία.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Πάνος Λειβαδάς υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της WTM για τον ελληνικό τουρισμό. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης